Etroplus Maculatus - bortglömd?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Falconer
    • November 2005
    • 786

    #61
    Nja...det gick inget bra. Dom vårdade rommen ett par dagar sen var de inget mer. Har inte visat några mer tendenser till lek heller. Nån som vet om dom behöver salt eller inte?

    Kommentar

    • Erik Åhlander
      • January 2006
      • 1881

      #62
      Salt skadar inte, men dom behöver det inte för att leka.

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #63
        Såg att en på ciklid.org säljer ett lekpar som tydligen är vana vid sötvatten. Hade det varit närmare hade jag varit sugen.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Falconer
          • November 2005
          • 786

          #64
          Det är mina. �� Du är välkommen att hämta dom. Behöver bli av med dom så fort som möjligt tyvärr.

          Kommentar

          • Falconer
            • November 2005
            • 786

            #65
            Impuls köote ett par Pelvicachromis sacrimontis. Trodde det skulle funka okej en stund innan jag fått sålt gulingarna med icke. Gulcikliderna är som bålgetingar efter palettera. Funderade ett tag på att ha dom i mitt 240 SA men är rädd att dom är för buffliga för övriga invånare. Nyckelhål, schackbrädor och tetror. Vad tror du/ni?

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              #66
              Ursprungligen postat av Falconer
              Det är mina. �� Du är välkommen att hämta dom. Behöver bli av med dom så fort som möjligt tyvärr.
              En lite väl lång bit att åka bara, annars så hade jag nog slagit till

              Ursprungligen postat av Falconer
              Impuls köote ett par Pelvicachromis sacrimontis. Trodde det skulle funka okej en stund innan jag fått sålt gulingarna med icke. Gulcikliderna är som bålgetingar efter palettera. Funderade ett tag på att ha dom i mitt 240 SA men är rädd att dom är för buffliga för övriga invånare. Nyckelhål, schackbrädor och tetror. Vad tror du/ni?
              Hmm, tror inte nyckelhålen är nå'n fara, nyckelhål är rätt kaxiga. Schackbrädena är ju rätt små i jämförelse med paletterna, och är väl lite småkänsliga vad jag förstår, så osäker hur det funkar med dem. Vad det gäller tetrorna beror det väl lite på vad det är för tetror. Är de stora nog för att inte bli uppätna, och helst håller sig i de övre vattenregionerna, så är det nog ingen fara.
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              • Bluewing

                • August 2012
                • 10522

                #67
                Hittade dessa filmer om dessa underverk:
                Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.


                Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                Juwel Lido 120

                Kommentar

                Arbetssätt...