Vilket spel...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sultanen
    • January 2008
    • 2457

    #76
    Ursprungligen postat av esoxlucius74
    Hmmm.. Man kanske ska ge sig på en sväng med Age of Empires igen.. Nu när man är lite ledig å det är kallt ute...
    Tycker jag gott att du kan göra! Har blivit en del härliga klassiker nu över vintern för att varva ner mellan kurserna
    300L Räkkar
    400L Växtakvarium
    220L Saltvatten - Under uppstart
    Intresserad av räkor? www.RedBee.se

    Kommentar

    • Yoink
      • September 2009
      • 234

      #77
      Fy vad längesen det var man klarade ett spel, kommer inte ens ihåg vilket det var... World of Warcraft går ju tyvärr inte att klara, därför det är så beroendeframkallande antar jag

      Kommentar

      • wallström
        • March 2009
        • 1092

        #78
        cod mw2.
        l4d2
        hl2 ep.1 och 2
        snaaart tagit mig till lvl 70 på mw2 online också
        Emil

        Kommentar

        • Danne_85
          • September 2009
          • 667

          #79
          Halo 1, 2, 3, på Legendary (Snart ODST)

          Gears Of War 1-2 på Insane

          Dom senaste jag lirat klart
          Mvh: Danne

          Foton:
          http://www.blackroomphotos.com

          Kommentar

          • Danne_85
            • September 2009
            • 667

            #80
            Nu stod det iofs senaste spelet med eftersom det snart e nytt år så skrev jag spel från åretsgång
            Har dock inte spelats så mkt sen i April då jag fick barn
            Mvh: Danne

            Foton:
            http://www.blackroomphotos.com

            Kommentar

            • Guppy_ciklid
              • January 2009
              • 293

              #81
              Tiger woods tour 07
              Även fast jag är jätte o aktiv, så är jag zoopets topp 50 mest igänkända

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                #82
                Har nu påbörjat Brütal Legend och Mass Effect (ja, jag vet att tvåan släpps nu, men man får ut mer av det om man klarar ettan först).
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • Andrém
                  • October 2009
                  • 1247

                  #83
                  Hm, det var väl SP kampanjen till Modern Warfare 2 imorgon ska Fallout 3 - GOTY edition och något annat spel (beslutsångest) inhandlas.

                  Kommentar

                  • Johanski
                    • February 2007
                    • 3044

                    #84
                    Fallout 3 var ju en flopp.. kanske för att jag förväntade mig något enormt mycket mer när jag tidigare varit helt frälst i tvåan.

                    Fallout 2, det bästa spelet jag någonsin spelat, utan tvekan.

                    Kommentar

                    • Andrém
                      • October 2009
                      • 1247

                      #85
                      Ursprungligen postat av Johanski
                      Fallout 3 var ju en flopp.. kanske för att jag förväntade mig något enormt mycket mer när jag tidigare varit helt frälst i tvåan.

                      Fallout 2, det bästa spelet jag någonsin spelat, utan tvekan.
                      Ja, hade man för höga förväntningar av Fallout 3 så var det inte så bra men jag förväntade mig, kort sagt, Oblivion med vapen, vilket det blev kort sagt

                      Kommentar

                      • Marnat
                        • November 2009
                        • 2012

                        #86
                        Ursprungligen postat av Andrém
                        Ja, hade man för höga förväntningar av Fallout 3 så var det inte så bra men jag förväntade mig, kort sagt, Oblivion med vapen, vilket det blev kort sagt
                        Jag pallade inte med fallout 3 första spelningen heller, men när man väl vant sig vid att F2 känslan inte finns där så växte det på mig, har väl kört igenom det med 7 karaktärer vid det här laget

                        Jobbar just nu på mister tyson, lättare sagt än gjort att boxa ihjäl en deathclaw :/

                        Ett riktigt bra spel anser jag är Ultima Online jag började lira 1998 och spelar fortfarande dagligen. det säger troligen en del
                        \\54L Apistos//
                        \\234L SA//
                        MVH Marcus

                        Kommentar

                        • Shepard

                          • March 2003
                          • 13992

                          #87
                          Har nu klarat Mass Effect (mycket bra spel), och börjat på tvåan.
                          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                          Min profil
                          Mitt galleri

                          Kommentar

                          • Andrém
                            • October 2009
                            • 1247

                            #88
                            Ursprungligen postat av Micke_A
                            Har nu klarat Mass Effect (mycket bra spel), och börjat på tvåan.
                            Oja, Mass Effect är ett mycket bra lir, spoila inget ur storyn på 2an men berätta gärna lite hur det är jämfört med 1an. Bioware brukar ju alltid göra ruggigt bra RPG's men man vet ju aldrig

                            Själv så är jag klar med storyn på Fallout 3, nu måste man ta sig an alla sido quests och DLC's som finns, siktar på att fixa en platinum trophy till liret men det kommer nog ta sin lilla tid.

                            Kommentar

                            • Malawi1
                              • February 2009
                              • 583

                              #89
                              Need For Speed Carbon
                              375 liter malawi / tanganyika.

                              96 liter SA

                              Kommentar

                              • Shepard

                                • March 2003
                                • 13992

                                #90
                                Ursprungligen postat av Andrém
                                Oja, Mass Effect är ett mycket bra lir, spoila inget ur storyn på 2an men berätta gärna lite hur det är jämfört med 1an. Bioware brukar ju alltid göra ruggigt bra RPG's men man vet ju aldrig

                                Själv så är jag klar med storyn på Fallout 3, nu måste man ta sig an alla sido quests och DLC's som finns, siktar på att fixa en platinum trophy till liret men det kommer nog ta sin lilla tid.
                                Har inte spelat så länge än, men det ska tydligen vara mer karaktärsburet, och hur man kommer överens med de övriga är viktigt. Förde över min (kvinnliga) Commander Shepard från ettan, och vad jag har förstått så påverkar ens spelsätt i ettan till viss del vad som händer i tvåan. Hade full paragonmätare i slutet av ettan. Fordonet M35 Mako är borta (lite tråkigt, även om spelrecensenterna verkar tycka att det är bra). Men å andra sidan logiskt, eftersom man inte är med Alliance Navy längre, Makon fanns ju ombord på Normandy. Hur som helst så har det fått riktigt bra kritik. Ettan har nog i alla än så länge (tills jag klarat tvåan åtminstone) petat ner Final Fantasy VII från förstaplatsen på min lista över favoritspel.

                                Det är ju för övrigt tänkt att bi en trilogi, där spelsätten i de olika delarna påverkar efterföljaren, så det är ju helt klart en idé att spela allihop, och spela dem i rätt ordning.
                                Senast redigerad av Shepard; 09 February 2010, 17:37.
                                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                                Min profil
                                Mitt galleri

                                Kommentar

                                Arbetssätt...