Vilket spel...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Ursprungligen postat av Danne_85
    Kul o läsa lite i denna speltråd har gått tillbaka lite här o har precis lirat klart uncharted och ligger nu på chapter 21 på among thieves riktigt sköna spel.
    Men längtar tills ja blir klar nu e sjukt sugen på starta metal gear solid 4 som ja köpte billigt idag har inte hunnit med det liret en då jag nästan uteslutande har spelat på min 360 hehe
    Ja, Unchartedspelen är riktigt bra. Metal Gear Solid 4 köpte jag för ett tag se´n, men har inte spelat det så mycket än, eftersom jag inte har klarat tvåan och trean än.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Andrém
      • October 2009
      • 1247

      Efter att ha lirat MGS4 (Metal Gear Solid 4) runt 10 gånger så kan jag ju lova, ifall du är en fan av serien så kommer du älska det spelet. Otrolig djup story och underbar känsla, en av mina klara favoriter.

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        Ursprungligen postat av Andrém
        Efter att ha lirat MGS4 (Metal Gear Solid 4) runt 10 gånger så kan jag ju lova, ifall du är en fan av serien så kommer du älska det spelet. Otrolig djup story och underbar känsla, en av mina klara favoriter.
        Det enda jag faktiskt spelat igenom är ettan för rätt länge se´n, älskade stämningen i det spelet. Men tvåan och trean har blivit liggande, då jag haft en rätt lång period utan spelande. Hur är fyran, lagom lätt/svårt?
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Andrém
          • October 2009
          • 1247

          Ursprungligen postat av Micke_A
          Det enda jag faktiskt spelat igenom är ettan för rätt länge se´n, älskade stämningen i det spelet. Men tvåan och trean har blivit liggande, då jag haft en rätt lång period utan spelande. Hur är fyran, lagom lätt/svårt?
          Jag tycker faktiskt 4an var enklast av dom alla just för att det är många, långa cutscenes under spelets gång. Men i sin helhet tycker jag att det var mellansvårt, beror ju på hur man spelar det också.

          Har du fortfarande 2an och 3an kvar?! Jag tappade bort dom när vi flyttade tillbaka till Sverige och jag måste få tag på dom igen, tyckte Sons of Liberty var helt magisk faktiskt, får rysningar när jag tänker på det spelet.

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Ursprungligen postat av Andrém
            Jag tycker faktiskt 4an var enklast av dom alla just för att det är många, långa cutscenes under spelets gång. Men i sin helhet tycker jag att det var mellansvårt, beror ju på hur man spelar det också.

            Har du fortfarande 2an och 3an kvar?! Jag tappade bort dom när vi flyttade tillbaka till Sverige och jag måste få tag på dom igen, tyckte Sons of Liberty var helt magisk faktiskt, får rysningar när jag tänker på det spelet.
            Japp, har dem kvar. Har väl kommit halvvägs i tvåan, trean har jag inte kört än, eftersom jag vill köra dem i ordning. De är nog hur som helst rätt lätta att få tag i begagnade.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Andrém
              • October 2009
              • 1247

              Dataspelsgalan är till för dig som gillar datorspel och datorer. Den officiella dataspelsgalan har tyvärr gått ur tiden, men vi har delvis arkiverat resultaten från dessa galor på vår nya sida. Dataspelsgalan saknar idag helt kopplingar till den gala som gav sidan namnet, utan är istället en mer allmän sida om dataspel, teknik och datorer. […]


              Dags att rösta på årets bästa spel!

              Gör oss alla en tjänst, rösta INTE på Modern Warfare 2

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                Ursprungligen postat av Andrém
                http://www.dataspelsgalan.se/

                Dags att rösta på årets bästa spel!

                Gör oss alla en tjänst, rösta INTE på Modern Warfare 2
                Utan att ha klarat det än, och trots att det bara är i början av året än så länge (den galan måste väl avse förra årets bästa spel?), så måste jag säga Mass Effect 2

                Förra gången vann väl Uncharted 2: Among Thieves?
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • travianplayer
                  • October 2009
                  • 1201

                  för typ sjutielftegången har jag klarat ut guitar hero 3 och klarade nyss lvl 30 på bfh
                  Jag har ej dyslexi så känn er hemma att klaga på min stavning.

                  Kommentar

                  • Andrém
                    • October 2009
                    • 1247

                    Ursprungligen postat av Micke_A
                    Utan att ha klarat det än, och trots att det bara är i början av året än så länge (den galan måste väl avse förra årets bästa spel?), så måste jag säga Mass Effect 2

                    Förra gången vann väl Uncharted 2: Among Thieves?
                    Tror att Uncharted 2 vann riktiga GOTY (Game of the year) fast jag är inte säker, men jag är säker på att den fick många priser i alla fall.

                    Kommentar

                    • Shepard

                      • March 2003
                      • 13992

                      Ursprungligen postat av Andrém
                      Tror att Uncharted 2 vann riktiga GOTY (Game of the year) fast jag är inte säker, men jag är säker på att den fick många priser i alla fall.
                      Ja, så kanske det var. Mycket bra spel är de i alla fall, båda Unchartedspelen. Mass Effect 2 har intressanta sidouppdrag, och tydligen så kan Shepard överleva eller dö beroende på hur man spelar, och hur man klarar sista uppdraget, om man har uppgraderat Normandy bra.
                      Senast redigerad av Shepard; 18 February 2010, 22:28.
                      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                      Min profil
                      Mitt galleri

                      Kommentar

                      • Asynja
                        • February 2010
                        • 622

                        haha, måste vara singstar till ps2. Det är det absolut enda jag spelar. Det senaste min man spelade var Masseffect på xboxen.
                        /Åsa

                        60L Fisksoppa, 280L kub under construction

                        Kommentar

                        • Linda_A
                          • March 2005
                          • 1479

                          Och nu blev Resident Evil 4 avklarat med.
                          //Linda

                          Kommentar

                          • Andrém
                            • October 2009
                            • 1247

                            Wooosh! Level 48 på CoD: Modern Warfare 2. Fixade ACR (ett automatgevär) och jag måste säga, det är fan sjukt overpowered. Nästintill ingen recoil och sjukt bra accuracy samt om man använder Stopping Power då är man nästan ostoppbar.
                            Senast redigerad av Andrém; 24 February 2010, 21:13.

                            Kommentar

                            • eragon
                              • February 2010
                              • 7

                              klarat rome total war idag gåt up 2 lvlar på batte field heros oxxå

                              Kommentar

                              • Shepard

                                • March 2003
                                • 13992

                                Och så var Mass Effect 2 avklarat, med alla besättningsmedlemmar välbehållna och lojala

                                Mycket bra spel, även om mineralsökningarna var en aning tradigare än i ettan.

                                Hoppas inte trean (den avslutande delen) dröjer allt för länge, men det dröjer väl ca tre år, det var väl ungefär så lång tid det gick mellan ettan och tvåan.
                                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                                Min profil
                                Mitt galleri

                                Kommentar

                                Arbetssätt...