En sorlig nyhet för mig är att min ena Clown är borta hittar den inte den nånstans[:(]tanken slog mig om han eller hon hade hoppat bakom karet där filteranordningen sitter dem som har samma kar vet vad jag menar,men jag har tittat igenom dem som går att titta igenom genom att lyfta på lite filtermassa men har inte sett något.

Och det är stört omöjligt att den har hoppat ur då karet är helt inkapslat var kan den vara[:(!]hittar den inte nån stans om den har dött så borde den flyta med strömmen som råder i karet eller så har den flytet in i nån håla i LS-enen men inte som jag ser i alla fall så jäkla störigt bara,roligt nu är i alla fall nu simmar båda mina Magnifika tillsammans ute hela tiden sen den ena Clownen försvann.

Sen har min Gröna kompis Gobin hittat sitt hem i Korallen som var tänkt till Clownerna:confused::confused:varför dem inte bor i den är märkligt nån som vet varför eller det kommer??????????VAR kan den vara, ska göra ett vattenbyte i morgon ska suga ifrån filterfacken så kanske om den är där ändå,kanske den sugs ut"in my dreams"men ändå man kan alltid testa.Om inte så ska det inhandlas en ny och det är kvickt!!!!;)