Markus1984 skrev:Ja det är väl nästan allas dröm att ha en liten lokal att pyssla i med sina akvarium! Kom gärna med tips idéer och annat, beräta gärna om dina planer också!
Tack för visa intresse!
Kommer försöka odla en av mina favorit malar Peckoltia Vittata, dom går väl på en c:a 3-400kr st. Sen kan det bli Blue ghost också om jag får tag i en fin grupp!
Det tror jag nog visst du har Maths! Saker att tillföra!
Några frågor återstår men som får vänta ett tag, värme till akvarierna, eventuellt automatiskt vattenbyte nån gång i framtiden. Tips och råd angående de Apistogramma jag ska odla, samt mycket annat!
Samt allmänt stöd som säkert kommer behövas :)
Hoppas att Du, Ansjo och MaxB tittar in lite då och då och löser lite problem åt mig :)))
Jodå, jag har "hittat" hit också. Skall följa projektet med glädje - man är ju själv sugen på att ha någon liten lokal att - till att börja med - ha grejerna i - men det vore också kul att försöka dra upp lite intressanta yngel.
Mest skulle jag dock helt enkelt bara vilja ha burkarna samlade på ett plejs liksom, där det var enkelt att byta vatten och dona - jaja, vem vet vad som händer framgent!
Vet inte vad jag skulle kunna bidra med, men har jag något vettigt att komma med längre fram så gör jag gärna det!:)