Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Ang produkterna till akvariet

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Ang produkterna till akvariet

Hej brams
    Jag har en liten förfrågan ang produkterna vi fått till skolakvariet, jag märkte att vissa produkter bytts ut mot andra (akvariemünster till tetra) som står med i handboken och att algsvampen saknas. Skall den inte vara med?

Mvh
    Maria
    Djurens Värld Bäckebol

Hej

Ja, jag hörde att det var lite som saknades i de paket som gått ut. Jag ringde och kollade och:

1. Vattenberedningen är bytt pga att den från Aquarium Münster inte hann komma. Detta spelar mindre roll. Samma sak fast av annat märke.

2. Algsvampen kommer inte med då den utgått. Vet inte hur vi ska lösa detta på annat sätt än att ni butiker antingen kompletterar upp med passande pryl. Alt ber skolorna fixa en Scotchsvamp.
    OBS! Endast Scotch/disksvamp som är ny och som är VIT. De gröna repar glaset.
    Faktum är att detta faktiskt är ett bättre alternativ, naturligtvis så hade jag hoppats på att jag hade vetat detta innan jag skrev handboken men...

3.Hink och handduk från Tetra kommer, det ska vara med och kommer att kopletteras till de paket som gått ut.

Ledsen om det ställer till det.
    C.Brams

Check out:
    brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

Kommentera

Hej brams

Tack för att du kollade upp det! Vi vill bara vara säkra på att vi inte missar något för att hjälpa skolklassen så bra som möjligt!

Mvh
      Maria
      Djurens Värld Bäckebol

Kommentera

Helt rätt tänkt!

Jag hade också önskat att allt gick felfritt, men det är mycket som kan gå fel när det är så många inblandade.
        Men det löser sig ju nu iaf.

Hoppas att det går bra ändå.
        C.Brams

Check out:
        brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

Kommentera

Sparar...
        X