Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Presentera dig/er gärna här.

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Presentera dig/er gärna här.

Hej

Jag heter Christian och jag är projektledare för Skolakvariet 2016.
    Jag är 35 år och jag bor i Göteborg. Jag har jobbat med akvarirum på ett eller annat sätt sen 2001. Jag har varit på leasingföretag, zoobutiker och grossister. Jag är särskilt förtjust i akvarieväxter och Aquascaping. Aquascaping kan man närmast beskriva som landskapsdesign i akvarium där fokus ligger på harmoni och balans. Lite nördigt, men minst lika gött också.
    Om ni vill så kan ni kolla in www.aquascapersofsweden.se som är hemsidan till det lag inom Aquascaping som vi har i Sverige. Det finns många fina akvarium under galleri.

Sedan ett år tillbaka så pluggar jag Computer Graphics på Lindholmen och har därmed lämnat branschen professionellt. Eller ja, jag har lite järn kvar i den elden. Men tanken är inte att jag ska göra ett levende på detta. För första gången på 15 år så har jag detta bara som hobby och det känns skönt!

Förutom akvarium så är jag intresserad av foto, bildbehandling, design, film och musik. Jag avskyr att vara sysslolös och därför ser jag till att det alltid finns något att göra.

Skolakvariet 2016 är sjukt kul, det är det första projektet av denna typ som jag gör. Jag har redan lärt mig jättemycket och jag ser fram emot att utvecklas tillsammans med er!

Var inte blyg nu, skriv lite om er, er butik, er klass, eller era förhoppningar!.
    C.Brams

Check out:
    brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

Trevligt med presentation
    /PIA

Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

Kommentera

Hej
      Vi är klass 5B från Linnéskolan i Eksjö. Hela klassen ser med spänning fram emot akvariets ankomst. Det ska bli jättekul!
      Hälsningar
      Klasslärare Sophi

Kommentera

Hej Sophi och 5B.
        Välkomna och kul att höra!
        Ser med spänning fram emot att se vad ni gör med ert akvarium.
        C.Brams

Check out:

Kommentera

Hej!
          Vi är 5c på Södermalmsskolan i Kristinehamn. Vi är en klass med elever som är: roliga, hjälpsamma och omtänksamma. Vi tycker att det ska bli roligt att få ett klassakvarium. Många har redan börjat fundera på vilka arter som ska finnas i akvariet.

5c, genom Kristin Andersson, lärare

Kommentera

Hej Kristin och 5c från Kristinehamn. Välkomna!
            C.Brams

Check out:

Kommentera

Hej!
              Åk 4-5 på Thorén Framtid i Växjö ser fram emot att få ett akvarium till klassrummet. Det ska bli intressant att använda oss av akvariet i undervisningen!

Kommentera

Hej!
                Maria från Djurens Värld Bäckebol här, vi ser mycket fram emot att få vara med i projektet och hjälpa klass 5B på Skutehagens skola i Torslanda att starta upp sitt akvarium!

Kommentera

Ursprungligen postat av Thoren Framtid Visa inlägg
                  Hej!
                  Åk 4-5 på Thorén Framtid i Växjö ser fram emot att få ett akvarium till klassrummet. Det ska bli intressant att använda oss av akvariet i undervisningen!
                  Välkomna!
                  C.Brams

Check out:

Kommentera

Ursprungligen postat av Djurens Värld Bäckebol Visa inlägg
                    Hej!
                    Maria från Djurens Värld Bäckebol här, vi ser mycket fram emot att få vara med i projektet och hjälpa klass 5B på Skutehagens skola i Torslanda att starta upp sitt akvarium!
                    Hej Maria. Välkomna!
                    C.Brams

Check out:

Kommentera

Hej!

Vi är Djurens Värld Vetlanda. Vi är ett gäng glada djurälskare som tycker att det ska bli väldigt spännande att få följa denna resa. Vi kommer att finnas till och hjälpa klass 5 på Mogärdeskolan här i Vetlanda.

Med vänlig hälsning, Djurens Värld Vetlanda

Kommentera

Ursprungligen postat av Djurens värld Vetlanda Visa inlägg
                        Hej!

Vi är Djurens Värld Vetlanda. Vi är ett gäng glada djurälskare som tycker att det ska bli väldigt spännande att få följa denna resa. Vi kommer att finnas till och hjälpa klass 5 på Mogärdeskolan här i Vetlanda.

Med vänlig hälsning, Djurens Värld Vetlanda
                        Hej och Välkommen!
                        C.Brams

Check out:

Kommentera

Hej!

Vi på Farsta Strandskolan är otroligt glada över möjligheten att få medverka i Skolakvariet med allt roligt det innebär! Hittills har några i klassen varit på besök i vår lokala djuraffär och träffat representanter där samt röstat fram de fiskar vi önskar ha hos oss. Fiskarna presenteras här nedan (vi hoppas att de ska funka bra ihop):

Glasmal
                          Black Molly
                          Fjärilsciklid
                          Ancistrus
                          Guppy

Vad tror ni om detta? Genomförbart?

mvh / Helle

Kommentera

Tjena
                            Stefan på Tassar & Morrhår Växjö är online.

Ska bli kul det här :-)

Kommentera

Hej Hej!

Camilla på DjurMagazinet Norrköping här.
                              Ska bli spännande att jobba med detta projekt.
                              Jag och Pernilla kommer hjälpas åt med detta, ska bli jätteroligt.

Kommentera

Sparar...
                              X