Slöjstjärtar behöver nytt hem - Uppsala

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • SlöjstjärtsTösen
    • February 2016
    • 131

    Uppsala län: Slöjstjärtar behöver nytt hem - Uppsala

    På grund av en snabbt påkommen flytt behöver mina slöjstjärtar tyvärr nytt hem då de inte får plats på nya stället

    En orange som ett tag såg lite färglös ut men som börjar komma tillbaka till sin vanliga färg. 76g
    En spräcklig, som en mörk sköldpaddkatt och vid stjärtfena. 64g
    En minsting med väldigt fin lite 4 delad stjärt med vit kropp, röd "ansiktsmask" och röd mustasch. 35g
    Då jag inte är guldmedlem kan jag tyvärr inte skicka bilder men kanske kan bifoga på något sätt om någon är intresserad

    De två första är 1,5-2 år gamla och den andra är ca 1år och jag har (som den person jag är) dokumenterat deras vikt uppgång och andra händelser som skett i akvariet om man vill se till hur de haft det.
    Har inte haft några sjukdomar vad jag kunnat avgöra men den orangea har en knöl på ryggen som jag inte riktigt vet vad det är och den spräckliga har lite problem med balansen men det har inte blivit värre och det verkar inte störa den.

    De producerade överraskande även ägg för ett litet tag sen som jag kläckte fram så de är produktiva om man är intresserade av sånt

    Då i samma veva gör mig av med akvariet så finns även eheim pumpar, mat, doppvärmare, foderautomat med doserings fack m.m som jag säljer men fiskarna behöver få ett bra hem först innan jag börjar sälja dessa saker
Arbetssätt...