Sköldpadda behöver akut nytt hem

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • RebeckaL
    • October 2016
    • 3

    Sköldpadda behöver akut nytt hem

    Hej! Som samma anledning som i min förra tråd (om fiskar som nu fått nya hem) så behöver min reeves sköldpadda (kinesisk damm sköldpadda) ett rätt akut nytt hem. Husdjur tillåts EJ i lägenhetkomplexet jag kommer flytta till, och vill verkligen att min sköldpadda ska få ett bra nytt hem. Har endast kunna hitta människor som bara vill ha min sköldpadda som en dekoration (som ett exotiskt husdjur) men som verkligen inte verkar bry sig om att ta hand om henne på rätt sätt. Skulle inte kunna förlåta mig själv om jag lät min sköldpadda hamna hos ett hem som inte ger henne rätt skötsel.

    Snälla snälla snälla, om du har ett passande akvarium, damm eller liknande, och vill ta emot en väldigt tam, nyfiken sköldpadda. Kontakta mig via mail: rebeckalindh99@gmail.com
    Kiwi (min sköldpadda) är ungefär 8 år gammal, och hennes framtida ägare kommer bli den tredje ägaren hon har under sin livstid, och jag hoppas verkligen detta blir hennes förevigt hem.
    Bor i Stockholm, men om du är villig att åka lite längre för att hämta Kiwi så skulle det vara så himla bra!
    Imgur bild på Kiwi: http://i.imgur.com/1uISZxd.jpg
    Senast redigerad av RebeckaL; 24 October 2016, 16:51.
Arbetssätt...