Siamensis 4 st jättefina, unga stora

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • LightDisciple
    • April 2015
    • 162

    Siamensis 4 st jättefina, unga stora

    Jag har 4 st siamensis algätare som växt ur mitt akvarium. De är jättefina, har fått kvalitétsfoder (Hikaris algtabletter, fryst tinad artemia, artemianapulier, ekologiska förvällda grönsaker och egenodlade tråd-, skägg- och tofsalger, som nu är borta). :-)

    De söker ett stort akvarium som sköts väl och har trevliga invånare. De är utfiskade från akvariet precis nu, kväll 29/4. De har doppvärmare och liten filterpump, men vill flytta snarast!

    Säljes som grupp för 150 kr eller bud.

    Väl mött!
    Ewa-Lotta

    070 765 80 35 eller ewa-lotta@live.se
  • Björn J.
    • November 2017
    • 1049

    #2
    Ursprungligen postat av LightDisciple
    Jag har 4 st siamensis algätare som växt ur mitt akvarium. De är jättefina, har fått kvalitétsfoder (Hikaris algtabletter, fryst tinad artemia, artemianapulier, ekologiska förvällda grönsaker och egenodlade tråd-, skägg- och tofsalger, som nu är borta). :-)

    De söker ett stort akvarium som sköts väl och har trevliga invånare. De är utfiskade från akvariet precis nu, kväll 29/4. De har doppvärmare och liten filterpump, men vill flytta snarast!

    Säljes som grupp för 150 kr eller bud.

    Väl mött!
    Ewa-Lotta

    070 765 80 35 eller ewa-lotta@live.se
    QTH?
    Eller alltså, var någonstans finns dessa?

    Kommentar

    • LightDisciple
      • April 2015
      • 162

      #3
      Två hade hoppat ur hinken när jag kom upp dagen efter. De två andra stoppade jag tillbaka i akvariet och vill inte stress dem mer på ett bra tag. Dvs så säljer jag inte som det ser ut nu. Hoppas ni finner ad ni söker!
      Mvh
      Ewa-Lotta (Uppsala)

      Kommentar

      Arbetssätt...