Specialtillverkat akvarium i stockholm, se bilder

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • beecher
    • July 2009
    • 23

    Specialtillverkat akvarium i stockholm, se bilder

    OBS! Nytt pris! Vill ni ha bilder så mailar jag gärna dom, jag är inte guld-medlem och kan därför ej lägga ut bilder




    Hej! Jag har ett specialtillverkat akvarium tillverkat, av en av skaparna bakom BTN-bakgrunderna, om jag minns rätt så är det Sune Holm.
    Akvariumet ser fint ut i silikonet vad jag kunnat se, ett par mindre repor finns dock så tycker inte jag att det är något som stör.
    Bakgrunden består av två pumpkammare (ca 1 år gamla tystgående pumpar följer med) och består i sig av filtersvamp, så det blir verkligen en grym filtrering i detta akvarium.
    Förutom pumparna kan jag även skicka med en fin doppvärmare, samt en möbel som var meningen att den skulle vara provisorisk i väntan på något bättre som aldrig blev till.

    Det tråkiga med akvariumet är att den häftiga roten som är en del av bakgrunden, har fått smaka på riktiga gnagare till fiskar. Under årens gång har olika plecos levt runt med resultatet är att frigoliten syns igenom för att de gnagt igen om ytskiktet på roten, alltså behövs en insats för att få den snygg igen. Alternativt att man låter mossa täcka hela roten.


    Skickas ej och utkörs ej, utan vill att köparen ser akvariumet på plats och hämtar det själv.
    Fiskar, växter m.m är det tänkt att jag själv ska behålla.

    Pris: 800:-



    Senast redigerad av beecher; 11 February 2018, 13:38.
  • Rufus
    • January 2005
    • 866

    #2
    Ursprungligen postat av beecher
    Pris uppdaterat, 800:-
    Det låter som akvariet är rätt stort men jag hittar inga mått angivna?
    // Annicka

    Kommentar

    • Rufus
      • January 2005
      • 866

      #3
      Ok.
      // Annicka

      Kommentar

      Arbetssätt...