Svarta änkan etablerad i Sverige

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • erikthur
    • March 2004
    • 9953

    #16
    Snygg bild men här lite mera seriösa bilder att utgå ifrån:

    lägg märke till den röda teckningen fr a på buken.
    Killies is a lifetime passion

    Kommentar

    • NIC
      • January 2008
      • 5121

      #17
      Ursprungligen postat av Katharina
      Hua... Jag har järnvägen bara 100 m från mitt landställe och när jag satt i jordgubbslandet med nävarna i jorden så fick jag syn på en helskum spindel.. Jag kom att tänka på den där luffarspindeln, är det inte den som det har rapporterats om att den följer med järnvägen???
      Med risk för halshuggning så kan jag erkänna att jag dödade den rackaren bara för att vara på säkra sidan...
      Oops... jag bor typ 15 meter från spåret...

      http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

      Kommentar

      • Mumin
        • October 2007
        • 3837

        #18
        Heerrreeguuud, jag som bor vid södra stambanan, panik, panik, tänk om mina små tonåringar är ute och sprejar ner bullerplanket, och då kommer ett godståg med taskigt stängda dörrar fulla med svarta änkaninfesterade banankartonger på väg till kartongreturen, och så kommer mina raringar på att tjuvåka ett par stationer och så väljer de vagnen med trasig dörr, och så blir de trötta och bäddar med kartongerna och blir BITNA.

        VEM ÄR ANSVARIG FÖR DETTA ILLDÅD?????
        VAD GÖR ALLIANSEN, VAD SÄGER MONA SAHLIN OM DETTA???

        Kan vi be FRA ingripa??
        Hjälp..........
        För mycket är inte nog!
        Jag VILL ha en Elefantofon!!

        Kommentar

        • NIC
          • January 2008
          • 5121

          #19
          Ursprungligen postat av Mumin
          Heerrreeguuud, jag som bor vid södra stambanan, panik, panik, tänk om mina små tonåringar är ute och sprejar ner bullerplanket, och då kommer ett godståg med taskigt stängda dörrar fulla med svarta änkaninfesterade banankartonger på väg till kartongreturen, och så kommer mina raringar på att tjuvåka ett par stationer och så väljer de vagnen med trasig dörr, och så blir de trötta och bäddar med kartongerna och blir BITNA.

          VEM ÄR ANSVARIG FÖR DETTA ILLDÅD?????
          VAD GÖR ALLIANSEN, VAD SÄGER MONA SAHLIN OM DETTA???

          Kan vi be FRA ingripa??
          Hjälp..........
          Du får helt enkelt be dina kids att tagga i stan istället,

          http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

          Kommentar

          • Katharina
            • December 2006
            • 4045

            #20
            Ursprungligen postat av Kensa
            inte en chans att den är där....den lever bara där det är plusgrader...
            när den stiger av stationen i Boden så kommer den att dra in sina små
            fossingar och åka rakt ner till Skåne.....där väntar jag med 2 hagelbössor, en Mauser, och en annan mojäng som jag inte vågar nämna.....
            Den kanske bor under din säng.. Där är det inga minusgrader antar jag??!!
            Ha dé bäst... Tina

            Kommentar

            • Katharina
              • December 2006
              • 4045

              #21
              Ursprungligen postat av Nina82
              Ha, ha... Ungefär samma sak hände mig när jag satt på toa . Såg en svarta änkanliknande spindel och var tvungen att döda den för att vara på säkra sidan ...
              Måste ni sätta sådana här griller i huvudet på folk
              Ha ha... Du vet väl att om man ser 1 så finns det 10.. Hem och jaga!!!!
              Ha dé bäst... Tina

              Kommentar

              • Mumin
                • October 2007
                • 3837

                #22
                Ursprungligen postat av NIC
                Du får helt enkelt be dina kids att tagga i stan istället,
                Tipset är vidarebefodrat, ungarna hälsar, jag har dessutom lovar att köra dem så att inga änkor sätter mandiblerna idem, bra va?
                För mycket är inte nog!
                Jag VILL ha en Elefantofon!!

                Kommentar

                • NIC
                  • January 2008
                  • 5121

                  #23
                  Ursprungligen postat av Mumin
                  Tipset är vidarebefodrat, ungarna hälsar, jag har dessutom lovar att köra dem så att inga änkor sätter mandiblerna idem, bra va?
                  Hahaha!!
                  Be de använda gummihandskar också så att bylingen inte haffar de pga färgstänk på nävarna...

                  http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                  Kommentar

                  • PatricJ
                    • April 2008
                    • 8

                    #24
                    Ursprungligen postat av Kensa
                    inte en chans att den är där....den lever bara där det är plusgrader...
                    när den stiger av stationen i Boden så kommer den att dra in sina små
                    fossingar och åka rakt ner till Skåne.....där väntar jag med 2 hagelbössor, en Mauser, och en annan mojäng som jag inte vågar nämna.....

                    Vi har faktiskt plusgrader här på sommaren...

                    Kommentar

                    Arbetssätt...