UV-ljus!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tastyfish
    • February 2005
    • 1761

    #16
    jo du har rätt heeke det är d3 .
    Min Zoon 250l Terrarium 250l Akvarium
    Phelsuma Madagascariensis Kochi 1.1
    Måste skaffa mig fler djur!

    Kommentar

    • Cold
      • March 2006
      • 1127

      #17
      så slutsatsen blir vad?uv eller inte.ska nämnligen köpa mig en jag också..eller räcker det med en spot?Blir det tillräckligt varmt med en sån då?
      540 L Modell större - 100 L Guppy uppfödning + Fjäril - 30L Släkt för tillfälle - 10L Räkor

      Kommentar

      • Cold
        • March 2006
        • 1127

        #18
        eller måste man ha ir eller kermamik lampa?
        540 L Modell större - 100 L Guppy uppfödning + Fjäril - 30L Släkt för tillfälle - 10L Räkor

        Kommentar

        • Cold
          • March 2006
          • 1127

          #19
          u har jag vare å tittat på en leopard gecko och ska snart köpa en..
          Då blir det in ir lampa på 50W till att börja med så att man inte steker geckon.
          Plus en "bunke" där jag kan ha syrsorna,inte uv(än iaf,det få bli senare,jag ha ett rör som visst dög så länge).
          Så ska jag ha en spot också så att det blir varmt å gott(om det inte skulle räcka med ir lampan)
          Ja geckon så klart också^_^

          Är det nån som vet om man kan göra engna gömställen eller måste man köpa,dom e ju så jäklarns dyra.....:/
          Om man ska ha växte så kan man ju ha plast växter,men gå det att ha riktiga/vanliga,eller tuggar den då dom då?
          540 L Modell större - 100 L Guppy uppfödning + Fjäril - 30L Släkt för tillfälle - 10L Räkor

          Kommentar

          Arbetssätt...