Litet terrarie projekt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawifisken
    • August 2008
    • 969

    #46
    Ursprungligen postat av bong
    Fortare, fortare

    Hehe ska du säga... har tagit ett halvår för dig att komma igång med ditt kar=)
    Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

    Kommentar

    • bong
      • November 2008
      • 1087

      #47
      Ursprungligen postat av malawifisken
      Hehe ska du säga... har tagit ett halvår för dig att komma igång med ditt kar=)
      Nja 3 månader fast om man ska citera dig "du kommer ändå aldrig att bygga den baljan" så har det gått rätt bra
      3500+liter http://www.rovfisk.se/showthread.php?381-3500-liter
      http://www.rovfisk.se/showthread.php?1352-The-Bong-cave

      Kommentar

      • malawifisken
        • August 2008
        • 969

        #48
        Här har det faktiskt hänt en del på sista tiden. Tyvärr har ju min dator gått sönder bara som sagt.
        Grotta är färdig byggd och cementad innuti. En "hyllplan" eller vad man ska kalla det är uppbyggd och uppsatt. Dammen är på "G" att jutas in... Ja tyvärr är detta den ända uppdatering jag kan ge. MASSOR bilder kommer så fårt datorn är fixad.
        Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

        Kommentar

        • malawifisken
          • August 2008
          • 969

          #49
          Japp då funkar datorn igen=) Så här kommer massa bilder.

          Nähä det gjorde det tydligen inte alls, är tydligen inte guldmedlem längre...
          Men det får jag väl se till att fixa till då.
          Så bilder kommer när jag är guldmedlem igen
          Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

          Kommentar

          • malawifisken
            • August 2008
            • 969

            #50
            Uscha, jag lider med mig själv, här har det inte hänt så mycket på länge. O inga pengar till att bli guldis heller. Finns väl lite bilder på min hemsida som jag kan bisto med...

            Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

            Kommentar

            • wowilolmoma
              • January 2010
              • 317

              #51
              Meeer bildeeer!
              60L platy,guppy ,kuhli och ancistrus
              190L rödmunstetra, svärdbärare, molly, ancistrus, sorgmanteltetra och siames
              Å en kissemiss

              Kommentar

              • malawifisken
                • August 2008
                • 969

                #52
                Ja nu har man ju börjat en svets utbildning ochså så nu är man inte hemma innan 5 någon dag så nu blir det ännu mindre gjort. Fick hem mina keramik lamphållare för någon dag sedan. När jag packade upp dom va 2st av 2 möjliga trasiga... Fan vad man tappar lusten alltså. Men dom lovade att skicka mig 2st nya iallafall.

                WOWILOLMOMA: Bilder kommer när det finns nått nytt att ta kort på...
                Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

                Kommentar

                • Speedo
                  • January 2010
                  • 602

                  #53
                  Asså sånt är jobbigt!!
                  Men det var ju tur att dom skicka nya!
                  Har jag stavat fel....Är det sant?
                  Rätta mig gärna!

                  http://www.zoonen.com/ref.asp?id=2473059&zoon=1

                  Kommentar

                  • karrokaja
                    • March 2006
                    • 5388

                    #54
                    hur går det??
                    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                    Kommentar

                    • malawifisken
                      • August 2008
                      • 969

                      #55
                      det står tyvärr still. väntar fortfarande på mina nya keramithållare + att alla pengar gick åt annat... men nu har jag fått 125kg grus av bong i födelsedagspresent också. hoppas på lite pengar snart bara så man kan fortsätta...
                      Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

                      Kommentar

                      • bong
                        • November 2008
                        • 1087

                        #56
                        Ursprungligen postat av malawifisken
                        det står tyvärr still. väntar fortfarande på mina nya keramithållare + att alla pengar gick åt annat... men nu har jag fått 125kg grus av bong i födelsedagspresent också. hoppas på lite pengar snart bara så man kan fortsätta...
                        150kg
                        3500+liter http://www.rovfisk.se/showthread.php?381-3500-liter
                        http://www.rovfisk.se/showthread.php?1352-The-Bong-cave

                        Kommentar

                        • wowilolmoma
                          • January 2010
                          • 317

                          #57
                          Ursprungligen postat av malawifisken
                          Ja nu har man ju börjat en svets utbildning ochså så nu är man inte hemma innan 5 någon dag så nu blir det ännu mindre gjort. Fick hem mina keramik lamphållare för någon dag sedan. När jag packade upp dom va 2st av 2 möjliga trasiga... Fan vad man tappar lusten alltså. Men dom lovade att skicka mig 2st nya iallafall.

                          WOWILOLMOMA: Bilder kommer när det finns nått nytt att ta kort på...
                          Fixa något att ta kort på då =)
                          60L platy,guppy ,kuhli och ancistrus
                          190L rödmunstetra, svärdbärare, molly, ancistrus, sorgmanteltetra och siames
                          Å en kissemiss

                          Kommentar

                          • malawifisken
                            • August 2008
                            • 969

                            #58
                            vad fattigt det va att bli arbetslös... Lite har ju faktiskt hänt. Där emot så ha men ju inte ens råd att bli guldis här igen... Jobbigt allt blev... Men det kommer, i framtiden, någongång
                            Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

                            Kommentar

                            • malawifisken
                              • August 2008
                              • 969

                              #59
                              Här går det sakta men säkert.. lite har hänt nu iallafall så här kommer några bilder
                              Bifogade filer
                              Senast redigerad av malawifisken; 20 November 2010, 13:26.
                              Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

                              Kommentar

                              • bong
                                • November 2008
                                • 1087

                                #60
                                Det kommer bli fint med hönsnät sen
                                3500+liter http://www.rovfisk.se/showthread.php?381-3500-liter
                                http://www.rovfisk.se/showthread.php?1352-The-Bong-cave

                                Kommentar

                                Arbetssätt...