R.I.P Hulda </3

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Naugthy
    • February 2008
    • 531

    R.I.P Hulda </3

    Lördagen den fjärde mars så dog mitt älskade marsvin Hulda. Hon vart 6 år gammal vilket är ganska gammalt för ett marsvin.

    Hon var nog det mest personliga marsvinet jag har haft men jag fick bara ha henne under en kort tid. Vi köpte henne och hennes kompis på blocket som sällskap till mitt andra marsvin vars kompis hade dött. Då var hon 4 år och hennes kompis 1 år. Hulda hette från början Snowie och hennes kompis Teddylina, men jag tyckte inte att dom namnen passade, så jag böt namn på dom till Hulda och Trippel. Efter ett tag så dog Tufsan som vi hade köpt dom till, så då vart det dom kvar, men jag älskade dom jue endå

    Hulda dog utav ålderdom och så var hennes njurar ganska kassa..

    R.I.P Huldis Min Ängel </3
    "I don´t need to be careful, because I have a gun." Homer Simpson
    "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." Nalle Puh
  • Nina82
    • January 2008
    • 6610

    #2
    12L 12L 24L 24L 24L 24L
    38L 54L 54L 63L 450L

    Kommentar

    • Jens A.
      • March 2007
      • 5026

      #3
      Alltid lika tråkigt när ett husdjur går bort, men man får tänka på att man hat en rolig tid med dem, och att de lämnar efter sig roliga och trevliga minnen.
      Earth first! We´ll screw up the other planets later!

      Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

      Kommentar

      • wowilolmoma
        • January 2010
        • 317

        #4
        l
        -----
        l
        l
        l sörjer
        60L platy,guppy ,kuhli och ancistrus
        190L rödmunstetra, svärdbärare, molly, ancistrus, sorgmanteltetra och siames
        Å en kissemiss

        Kommentar

        • Otto the Otocinclus
          • December 2008
          • 94

          #5
          + =

          Kommentar

          Arbetssätt...