sibirisk dvärghamster

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • emiis_cool
    • January 2007
    • 4

    sibirisk dvärghamster

    jag undrar om man kan ta med en sibirisk dvärghamster till utställningen 29 mars? tacksam för svar .
  • Stephanie0134
    • December 2006
    • 120

    #2
    Vad är det för utställning du menar? Är det en för fiskar eller menar du någon smådjursutställning? Jag håller inte koll på några fiskutställningar

    Antar att du menar vintervit dvärghamster...?

    Kommentar

    • emiis_cool
      • January 2007
      • 4

      #3
      Ja, jag menar vintervit dvärghamster, men vissa t.e.x hon jag köpte min dvärghamster av sa att det var en Sebirisk dvärghamster.

      Men tror du att det går att göra det??..... Asså stella ut ut henne.
      Senast redigerad av emiis_cool; 15 June 2007, 12:23.

      Kommentar

      • maria_
        • March 2007
        • 2867

        #4
        Man kan ju alltid försöka. Akta så hon inte bits bara. Hamstrarna på min skola bets så fort de fick chansen, och sen släppte de aldrig igen. Sedan dess hatar jag hamstrar. Men när jag var liten älskade jag dem, då hade jag två stycken som var både snälla och tama. Tråkigt att de har så kort livslängd bara, när jag var liten fruktade jag för dagen då mina hamstrar skulle dö, men trots mina önskningar om att de skulle få evigt liv så blev det inte så.
        Med vänlig hälsning,
        hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

        Kommentar

        • Irene M
          • May 2007
          • 32

          #5
          Ursprungligen postat av maria_
          Man kan ju alltid försöka. Akta så hon inte bits bara. Hamstrarna på min skola bets så fort de fick chansen, och sen släppte de aldrig igen. Sedan dess hatar jag hamstrar. Men när jag var liten älskade jag dem, då hade jag två stycken som var både snälla och tama. Tråkigt att de har så kort livslängd bara, när jag var liten fruktade jag för dagen då mina hamstrar skulle dö, men trots mina önskningar om att de skulle få evigt liv så blev det inte så.
          Jag förstår precis vad du menar. Vi har haft massor med hamstrar. Roborowski. vintervit och guldhamstrar. Jag älskar dom! Men det var alltid någonting. Man gick bara och väntade på att något tråkigt skulle hända. Tillslut orkade jag inte längre och skaffade marsvin i stället. Här är dom allihopa! http://www.mikrut.no-ip.com/irene/djur/hamstrarna.html

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48147

            #6
            Ursprungligen postat av emiis_cool
            Men tror du att det går att göra det??..... Asså stella ut ut henne.
            Du får ta kontakt med de som ansvarar för utställningen (vad det nu är för utställning) och fråga om det år OK. Att bara plocka med den funkar nog inte

            Men å andra sidan var ju utställningen tydligen den 29 mars så andra gången du ställde denna fråga var nog lite väl sent
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • maria_
              • March 2007
              • 2867

              #7
              Ursprungligen postat av Irene M
              Jag förstår precis vad du menar. Vi har haft massor med hamstrar. Roborowski. vintervit och guldhamstrar. Jag älskar dom! Men det var alltid någonting. Man gick bara och väntade på att något tråkigt skulle hända. Tillslut orkade jag inte längre och skaffade marsvin i stället. Här är dom allihopa! http://www.mikrut.no-ip.com/irene/djur/hamstrarna.html
              Vilka söta små ungar... Marsvin har jag aldrig haft, men det fanns sådana på min skola och jag var fullständligt förälskad i deras pipljud. Deras läte påminner väl mest om kalkoner, om man ska jämföra det med något. Eller kanske inte kalkoner.. Men det är jättemysigt i alla fall. Tyvärr är jag inte typen som går så bra ihop med djur i bur, för jag tänker aldrig på att ta ut dem så att de blir tama. Annars skulle jag lätt haft marsvin. Och råttor.
              Med vänlig hälsning,
              hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

              Kommentar

              Arbetssätt...