Slagsmål

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • NathalieBorgman
    • June 2008
    • 218

    #16
    Könsmognad eller löpning? Sken dräktig?

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #17
      Ursprungligen postat av NathalieBorgman
      Könsmognad eller löpning? Sken dräktig?
      Båda är kastrerade, Rufus är snart 4 år, och Pyret är ett par år.
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • erikthur
        • March 2004
        • 9953

        #18
        Mina problemkatter var hankastrat.
        Killies is a lifetime passion

        Kommentar

        • anna7607
          • November 2005
          • 1440

          #19
          Min hona är precis likadan mot våran hane, hon flyger på honom i ren frustration när något är galet, borstar jag henne och hon blir sur får han på tasken =), när dom varit ute och går in är det samma visa igen, precis som om det är hans fel allt som händer, men han är på henne och vill mysa efter ett par timmar igen. Som när hon busar upp honom, när hon inte vill mer blir det krig.... en riktig sur apa min tjej =) HONOR I ETT NÖTSKAL HAHAHA
          lev livet medans de är värt att levas

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #20
            Hehe, tja, Rufus och Pyret är alltid sams annars, även om Pyret ser lite halvgrym ut när de busar, och hon ligger på rygg med Rufus över sig. Men nu har det nog lugnat sig, de har inte bråkat på sistone. Men han ser lite misstänksam ut när dörren är öppen, och hon sitter där och glor.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            Arbetssätt...