Varför måla katter?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • guppymatte =-)
    • August 2007
    • 52

    #16
    Det spelar ingen roll om bilderna på katterna i exemplet är fejkade - finns det sådana bilder och folk hävdar att de är målade på riktigt, så kommer en mängd folk GARANTERAT att färga sina katter på riktigt! Dessutom, kan man hålla på och färga hundar (spraya pudlar rosa etc), så varför skulle det inte finnas folk som målar katter...?

    Kommentar

    • lenis3
      • June 2004
      • 2254

      #17
      det spelar väl ingen roll om de där bonzai-katterna är en myt eller inte, precis som guppymatte skriver har "myten" säkerligen gett upphov till att nåt pucko prövat
      Min zoon
      Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

      Kommentar

      • Fiddan
        • June 2006
        • 885

        #18
        Kära vänner.

        Alla som skriver här i denna tråden och alla människor som kan uppfatta och tolka de bilderna på de målade katterna får tro vad de vill.

        Men VARFÖR I HEL#ET& skulle man inte få göra photoshoppade bilder på målade katter för? Varför skall jag ta hänsyn till idioter när jag sitter framför datorn och skapar och gör någonting kreativt?

        Skall man alltid behöva tänka så när man skapar någonting?
        (då menar jag självklart inte vapen)

        Ni som tycker att de inte borde få göra sådana här bilder bara för att de kan väcka inspiration till att måla sina egna katter.

        Jag säger SURE testa att måla en katt.. det går inte om han inte är sövd.
        Testa att måla en katt som är sövd och få samma resultat som de på bilderna.

        Vilka tror ärligt att det här katterna blivit målade?
        skicka pm till mig om ni vill veta hur man sponsrar en gammal gubbes pension.

        Kommentar

        • Nils Holmström
          • November 2004
          • 2195

          #19
          Är man så dum/grym att man skulle få för sig att föda upp katter i burkar eller spraymåla dem, hade man förmodligen skadat djur utan "inspiration".
          222 liter Malawi

          Kommentar

          • larsr
            • August 2007
            • 28

            #20
            Ursprungligen postat av lenis3
            det spelar väl ingen roll om de där bonzai-katterna är en myt eller inte, precis som guppymatte skriver har "myten" säkerligen gett upphov till att nåt pucko prövat

            Min fru har gjort det.....

            på sig själv....

            helt plötsligt är hon rödhårig!


            What a pleasure
            Whar a joy
            I was here
            Before Kilroy

            Kommentar

            • guppymatte =-)
              • August 2007
              • 52

              #21
              Åh nej! Göm henne för allmänheten innan andra får samma tankar!!!

              Kommentar

              • Mamma Mia
                • December 2004
                • 2504

                #22
                Senast redigerad av Mamma Mia; 20 October 2007, 07:06. Anledning: stora D blir små d - alltså ingen glad gubbe - varför???
                Always look at the bright side of life

                Kommentar

                • Ken Olofsson
                  • November 2006
                  • 8014

                  #23
                  en gång i tiden så målade jag mig själv.......samt kryllade till tofsarna lite....

                  klar pudelvarning......men just då var det en bra idé....(årtalet var 1984...)

                  sedan behöver man inte måla för att det skall ändras färg.

                  frugan var lika vit i huvvet som Idol Amanda när vi träffades utan färg.
                  Nu, två barn senare är hon brunsvart i huvvet utan färg......
                  Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
                  Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

                  Kommentar

                  Arbetssätt...