kattparning! tips! =)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • aquariumdykarn
    • February 2003
    • 161

    #16
    har du läst sånt som gäller om kattungar pumpan??? du verkar endast vilja att dom ska pumpa upp några ungar sen skicka vidare!!!
    helst ska du ju vänta några veckor sen ska dom kanske kastreras ochh avmaskas och id märkas!!!!

    Kommentar

    • varg
      • August 2002
      • 1002

      #17
      <BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
      har du läst sånt som gäller om kattungar pumpan??? du verkar endast vilja att dom ska pumpa upp några ungar sen skicka vidare!!!
      helst ska du ju vänta några veckor sen ska dom kanske kastreras ochh avmaskas och id märkas!!!!
      <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

      aquariumdykarn nu får du fan ta och sluta trakka mig hela jävla tiden!!!
      har tröttnat på dig och ditt jävla tjatande mot mig HELA JÄVLA TIDEN!!
      så länge jag itne frågat dig nåt så behöver du inte ens SVARA på mina jävla frågor!! FATTA!!!


      Nina: jag vet inget om vare sig pappan eller mamman, det är inte mina katter som ska paras då lämnar jag helt och hållet ansvaret för kattungarna till mammans ägare.
      Zoon

      Kommentar

      • Rosa
        • September 2002
        • 435

        #18
        Pumpan varför inte visa denna tråden för katternas ägare så kanske de tänker efter en gång till om de verkligen ska para katterna, eftersom du nu försöker hjälpa dom.

        Eva
        Eva

        Kommentar

        • miimon
          • January 2003
          • 50

          #19
          Hej,
          letar efter en kattunge...vad är det för färg på föräldrarna, kort eller långhårig o vart bor ni? de måste naturligtvis vara avmaskade o allt innan också..

          Kommentar

          • Nina Falkestav
            • November 2002
            • 359

            #20
            pumpan: ok =) tycker oxå du skall försöka visa den här tråden för den som har katterna/mammakatt
            Nina

            Kommentar

            • aquariumdykarn
              • February 2003
              • 161

              #21
              pumpan som du märker så vill ju folk ha sina katter avmaskade och allt det där som man gör hoss veterinären!!!
              och du borde snacka med en veterinär eller kattexpert om det går att blanda era 2 katter så ni inte får aggresiva katter eller katter med en dålig färgteckning!! som folk kanske inte vill ha!!
              jag kan lite om det men jag är ej nån expert!!!
              lycka till!!! och nu taggar du ner lite granna!!

              Kommentar

              Arbetssätt...