Katthem i Eslöv.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maria_
    • March 2007
    • 2867

    Katthem i Eslöv.

    Mjau.
    Senast redigerad av maria_; 08 December 2008, 22:26. Anledning: Suck
    Med vänlig hälsning,
    hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.
  • eriahl
    • April 2004
    • 5681

    #2
    Har du pratat med något katthem som redan finns om hur mycket jobb mm mm det är?
    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

    Kommentar

    • maria_
      • March 2007
      • 2867

      #3
      Jag har varit i kontakt med andra katthem, ja. Känns som att ditt meddelande mest var en avrådan, men sådant behöver jag inte. Jag har funderat på det här i två år, och det känns som att jag äntligen har funnit något meningsfullt med livet.
      Med vänlig hälsning,
      hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

      Kommentar

      • eriahl
        • April 2004
        • 5681

        #4
        Det var inte menat som en avrådan. Katthem behövs verkligen. Men det behövs ju många frivilliga för att sköta ett sånt tänkte jag på och dom däringa kronorna som alltid rinner iväg.
        "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

        Kommentar

        • maria_
          • March 2007
          • 2867

          #5
          Jo, jag har också funderat på det. Så frivilliga får man leta efter. Sedan har jag också tänkt att man kan kontakta skolor och berätta att man gärna ställer upp som praktikplats. Jag har funderat över det här jättemycket förstår du. Har även tänkt att man samtidigt kan driva ett litet djurpensionat som drar in pengar åt verksamheten. Jag gillar liksom djur.
          Med vänlig hälsning,
          hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

          Kommentar

          • TinaW
            • December 2005
            • 194

            #6
            Jag bor själv, jobbar heltid och har en hund och fyra innekatter och håller på att renovera mitt hus... tiden räcker dåligt till redan nu så jag vet inte om jag kan hjälpa till i nån större utsträckning...
            annars har jag lagom avstånd till Eslöv...

            Jag beundrar ditt mod och engagemang !!!
            Hos mig bor katterna Busen, Babsan, Bambi, Simon, Maja och hunden Kompis!
            Sov gott min Bina älskling
            Mitt 200 liters har lite för många hyresgäster...

            Kommentar

            Arbetssätt...