Tömma lådan.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maria_
    • March 2007
    • 2867

    Tömma lådan.

    Det tråkigaste med att ha katt tycker jag är att tömma lådan. Speciellt otrevligt är det när sanden börjar ta slut och klumparna fastnar i botten. Då går de alltid sönder när man ska tömma, och det stinker riktigt om det.

    Jag har dock ett knep för att göra tömningen lite roligare, som jag nu tänker dela med mig av. När jag ska tömma lådan andas jag alltid genom tröjan, och sedan, för att underhålla mig själv, viskar jag "Luke, I am your father". Det låter väldigt likt och jag börjar alltid skratta åt min egen underbara humor.

    Detta funkar dock endast om man har sådan humor att man kan skratta åt samma skämt flera gånger.
    Med vänlig hälsning,
    hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.
  • bena
    • April 2006
    • 1245

    #2
    kör på finlandssvenska... luuuuuuuuuuuukkeee. det ärrr jAAAg som er din paapa!

    jag ska rispa dig med min laaaaserkniff!

    Kommentar

    • maria_
      • March 2007
      • 2867

      #3
      Ursprungligen postat av bena
      kör på finlandssvenska... luuuuuuuuuuuukkeee. det ärrr jAAAg som er din paapa!

      jag ska rispa dig med min laaaaserkniff!

      Haha, det där lät inte friskt. Men jag ska överväga det..
      Med vänlig hälsning,
      hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

      Kommentar

      • Fiddan
        • June 2006
        • 885

        #4
        Det enklaste och absolut bästa är att låta någon annan göra det, tex den som är bäst påd et i huset.
        Min mamma är den som är skickligast i huset så hon är ju det givna valet i vårt fall.
        skicka pm till mig om ni vill veta hur man sponsrar en gammal gubbes pension.

        Kommentar

        • maria_
          • March 2007
          • 2867

          #5
          Ursprungligen postat av Fiddan
          Det enklaste och absolut bästa är att låta någon annan göra det, tex den som är bäst påd et i huset.
          Min mamma är den som är skickligast i huset så hon är ju det givna valet i vårt fall.
          Vad taskigt! Tyvärr så är det mina katter, och tömmer jag inte lådorna kommer min pappa att kasta ut dem. Och mig, antagligen.
          Med vänlig hälsning,
          hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

          Kommentar

          • Fiddan
            • June 2006
            • 885

            #6
            Inte ett dugg taskigt, tänk om vem som helst stog framför operations bordet opererade?
            skicka pm till mig om ni vill veta hur man sponsrar en gammal gubbes pension.

            Kommentar

            • gizmogirl
              • August 2006
              • 2214

              #7
              Tycker inte lådtömning är tråkigt alls det går snabbt och här luktar det inte, har aldrig så lite grus i lådan att det hinner bli lukt.

              Kommentar

              • maria_
                • March 2007
                • 2867

                #8
                Ursprungligen postat av gizmogirl
                Tycker inte lådtömning är tråkigt alls det går snabbt och här luktar det inte, har aldrig så lite grus i lådan att det hinner bli lukt.
                Men då får du inte leka "Luke, I am your father" heller. Där går du allt miste om något, kan jag lova dig!
                Med vänlig hälsning,
                hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

                Kommentar

                • maria_
                  • March 2007
                  • 2867

                  #9
                  Ursprungligen postat av Fiddan
                  Inte ett dugg taskigt, tänk om vem som helst stog framför operations bordet opererade?
                  Så kan man ju också se det.
                  Med vänlig hälsning,
                  hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...