Smartare än han ser ut?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Smartare än han ser ut?

    Kolla noga på bilden nedan, ser han ut som en Einstein? Själv så tycker jag nog inte det

    Men ändå... I går kväll satt han på akvariet, vid matningshålet, inget konstigt med det, han brukar sitta där och dricka vatten med fisksmak. Det plaskade lite, inget jag reagerade på. Se´n när jag tittade, såg jag att fiskarna åt på nå´t. Det var uppsvällt kattorrfoder, och det låg en hög med uppblött torrfoder vid matningshålet. Det såg inte ut som en spya, bara uppblött torrfoder, och jag hörde honom heller inte spy, har hört katter spy 100 gånger, så jag vet hur det låter. Och han har heller inte spytt tidigare. Visserligen har han ny mat nu, men han har inte spytt av den på den månad ungefär som han har ätit den, så varför skulle han börja nu?

    Min tanke är alltså, tog han mat i munnen, och försökte locka fiskarna till hålet genom att mata dem? Låter ju inte så troligt, men ändå.
    Bifogade filer
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri
  • Raven
    • February 2005
    • 15385

    #2
    mycke möjligt h*n försökte locka på fiskarna med maten.
    katter kan va förb***t smarta när dom lägger den sidan till.
    min katta har lärt sej å knuffa undan täckglaset när hon är törstig, tror hon lärde sej det efter att jag hade gjort de 2ggr-
    LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
    Faktatråd Om AkvarieVatten
    Växtakvaristernas Paradis

    Kommentar

    Arbetssätt...