Kastering av honkatter

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Odjuret
    • November 2005
    • 10

    #31
    Självklart finns det rötägg när det gäller veterinärer...
    det finns rötägg när det gäller det mesta!
    Tyvärr så drabbas man mer om det är en veterinär...
    JAg tror att du råkade ut för en veterinär som var antingen full eller totalt urkass... för jag har som sagt inte ens hört talas om det hela... men du borde ha märkt en infektion i såret? vad gjorde du då?

    Veterinära ansvarsnämnden kan man alltid kolla hos om man vill veta om en veterinär blivit prickad.

    Eller om man själv vill anmäla en veterinär...
    Lenita: Jag tycker att du bör anmäla veterinären som opererade din hund utan ditt medgivande!

    Kommentar

    • Raven
      • February 2005
      • 15385

      #32
      Ursprungligen postat av Odjuret
      Veterinära ansvarsnämnden kan man alltid kolla hos om man vill veta om en veterinär blivit prickad.
      var inne på sidan och tittade men hitta inget o att man kunde kolla om en vet va prickad så undrar om du har lust å peka vart på sidan man kan se det ?
      LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
      Faktatråd Om AkvarieVatten
      Växtakvaristernas Paradis

      Kommentar

      • Lenita
        • June 2003
        • 850

        #33
        Ursprungligen postat av Odjuret
        Självklart finns det rötägg när det gäller veterinärer...
        det finns rötägg när det gäller det mesta!
        Tyvärr så drabbas man mer om det är en veterinär...
        JAg tror att du råkade ut för en veterinär som var antingen full eller totalt urkass... för jag har som sagt inte ens hört talas om det hela... men du borde ha märkt en infektion i såret? vad gjorde du då?

        Veterinära ansvarsnämnden kan man alltid kolla hos om man vill veta om en veterinär blivit prickad.

        Eller om man själv vill anmäla en veterinär...
        Lenita: Jag tycker att du bör anmäla veterinären som opererade din hund utan ditt medgivande!
        Ett infekterat sår märker man förmodligen, men det handlade om infektioner "innanför" såret. Det som man vanligtvis behandlar med antibiotika. Det kan vara svårt att avgöra för en lekman vad som är sviter efter operationen med kräkningar, yrsel etc eller om något faktiskt är fel. Det gick ganska snabbt i båda fallen. Och det var som sagt inte EN veterinär - det handlar om en operation som i sig är riskfylld där det kan uppstå komplikationer. Bara för att du aldrig har hört talas om det innebär ju inte att det inte händer eller hur? Jag är säker på att vi har lika kompetenta/inkompetenta veterinärer här i Jönköping som i övrig landet - kanske har jag bara haft otur? Men faktum kvarstår att operationer med narkos är inte riskfria varken för människa eller djur.

        Vi pratade om att anmäla angående hunden, men å andra sidan varför? Vi skulle ju säkert ha sagt att det var ok om de frågade i alla fall, så även om de gjorde fel och vi vart arga till att börja med, så blev ju slutresultatet det samma.
        ____________________________________
        Pax vobiscum!

        Kommentar

        Arbetssätt...