bilder på era katter

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • fiskennn
    svarade
    Ja gör det.

    Lämna en kommentar:


  • andreassofus
    svarade
    tack för tipset.. har väldigt lust o skaffa en sån. eller en perser.. hur fina som helst är dom
    synd bara att det är så dyrt..

    ska ta en titt på länken

    Lämna en kommentar:


  • Whizzer
    svarade
    Ursprungligen postat av andreassofus
    6000kr riktigt så mycke vill ja inte ha en ragdoll men de klart, har ja 6000kr över nån gång som ja absolut inte vet var ja ska göra av , då kan ja köpa en kanske

    Det finns billigare oxå, vi köpte våran för 5500kr som kattunge (12veckor) o det för att han inte är nåt utställningsexemplar, han har en fläck för mycket på ene benet (larvigt kan tyckas, men vill man lyckas i showbiz måste man va perfekt)

    Sen finns det ju alltid omplaceringskatter/fodervärdskatter om man vill prova en billigare variant av ragdoll.. dessa brukar väldigt sällan vara kattungar, utan är vuxna..

    Här brukar det ibland finnas lite omplaceringskatter
    En mötesplats för dig som älskar ragdolls.


    Direktlänk till omplaceringssidan

    Lämna en kommentar:


  • CalleAkvarist
    svarade
    Fler bilder..

    Fler bilder:
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • CalleAkvarist
    svarade
    Lenmar: Ursöt katt! Min Hannah är ju lite korthårig och därför inte lika varm och skön som långhåriga! Hon ska iallafall iväg till en hankatt snart, kattungar vill man ju ha!! Själv hade jag en Birma för några år sedan, men den sålde vi . Hilda, som hon hette, var en väldigt varm och mysig katt. Dock kunde hon inte sova i sängen som Hannah kan. Det blev för varmt !

    Lämna en kommentar:


  • CalleAkvarist
    svarade
    Fler bilder finns på min zoon!

    Lämna en kommentar:


  • Lenmar
    svarade
    Får jag lov att presentera min lilla pärla:

    SELMA

    14 år och still going strong
    Leker som attan än, fast det gör ju perserkatter
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • CalleAkvarist
    svarade
    Kan tillägga att Hannah är en Siamese!

    Lämna en kommentar:


  • Azur
    svarade
    Nallim: vad är det för ras det där?

    Lämna en kommentar:


  • CalleAkvarist
    svarade
    Hannah

    Namn:Hannah
    Ålder: Snart två år
    Favoritleksak: Ett tranbär (ja, det är sant!)
    Gillar: Torrfoder, mysa, gå på tangentbordet när jag surfar, titta på räkorna och försöka fånga dom.
    Gillar inte: Grannens katt, när hon blir nedburen från min laptop för att hon inte ska råka stänga av datorn och Friskies mjukmat.
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Nallim
    svarade
    Mina älsklingar
    Carisma


    Nicki Nyfiken


    Bilderna är ca 2-3mån gamla

    Lämna en kommentar:


  • Opus
    svarade
    Här är kort på två av våra katter Bisquit och Cookie. Bisquit älskade att ligga och gotta sig i värmen från min dataskärm, hon var INTE impnerad när jag bytte till plattskärm
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Inka
    svarade
    Jo, det är inte billigt med raskatter och dyrare blir det ju finare dom är. Man får punga ut med en rejäl summa om kissen förväntas bli en riktig utställningschampion eller avelskatt. Själv kanske jag ska ha bengal, om min kompis får som hon vill, hennes ska paras så småningom och ja, jag är sugen!
    Visst ska djur kosta en slant men den här marknaden som finns nu för exempelvis hundar, där man lätt får känslan av att de enbart föds upp för pengar, är ju sjuk! Mina kattungar såldes för vad det kostade för mig att vaccinera dom och sånt. Det var liksom tvunget. De skulle bara vara vaccinerade innan leverans!

    Lämna en kommentar:


  • Mona
    svarade
    Ursprungligen postat av andreassofus
    6000kr riktigt så mycke vill ja inte ha en ragdoll men de klart, har ja 6000kr över nån gång som ja absolut inte vet var ja ska göra av , då kan ja köpa en kanske
    Raskatter kostar så mycket, en del kostar ännu mer. Ändå är raskatter i allmänhet mycket billigare än hundar, till och med blandrashundar kostar ett antal tusen.

    Lämna en kommentar:


  • Inka
    svarade
    Här är mina små älsklingar och två av ungarna de fick innan kastrering...

    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...