bilder på era katter

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • andreassofus
    svarade
    Ursprungligen postat av Opus
    Här kommer en suddig bild på våran katt Bisquit. Hon gör inte som andra katter när hon sträcker sig och gäspar, hon sätter sig på bakbenen och sträcker sig uppåt. Ser otroligt roligt ut faktiskt.

    haha tokig katt.'han kanske inte vet om att han är en katt?

    Lämna en kommentar:


  • Raven
    svarade
    blå filtermassa, ny variant av kattsäng

    Lämna en kommentar:


  • join4t
    svarade
    Ursprungligen postat av Opus
    Här kommer en suddig bild på våran katt Bisquit. Hon gör inte som andra katter när hon sträcker sig och gäspar, hon sätter sig på bakbenen och sträcker sig uppåt. Ser otroligt roligt ut faktiskt.
    Hehe ser verkligen skitskojjigt ut

    Här kommer kort på kissen He-man när han vilar under akvarieställningen:
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Opus
    svarade
    Här kommer en suddig bild på våran katt Bisquit. Hon gör inte som andra katter när hon sträcker sig och gäspar, hon sätter sig på bakbenen och sträcker sig uppåt. Ser otroligt roligt ut faktiskt.
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • CalleAkvarist
    svarade
    Ursprungligen postat av Nils Holmström
    Lite nya bilder på våra tre kattkillar, Elvis den okastrerade och randige, Cliff Burton, den orange och lite mongo och Katt, den stora, sura och gråa.
    Guud vilka fina katter! Tycker Cliff Burton är jättesöt

    Lämna en kommentar:


  • Jazzo
    svarade
    Då måste jag ju visa min kelgris också. En otroligt pratsam flicka som fyller 6 månader om nån vecka.


    Damen heter Tiffany Zelda Twilight. Tiffany och Twilight efter HippHipp gängets rollfigur och hennes dotter. Zelda eftersom sambon ville.

    Lämna en kommentar:


  • Nils Holmström
    svarade
    Lite nya bilder på våra tre kattkillar, Elvis den okastrerade och randige, Cliff Burton, den orange och lite mongo och Katt, den stora, sura och gråa.
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • saralund28
    svarade
    Måste ju också bidra!


    Föreställer min 2 åriga birmakille Nemo.


    Och så min somalitjej Piplisa!

    Lämna en kommentar:


  • cerul
    svarade
    Här kommer på vår katt Kasper. Han är en blandning mellan perser och norsk skogkatt
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Raven
    svarade
    katter har en otrolig förmåga att få vilka underlag som helst att se bekväma ut å ligga på

    Lämna en kommentar:


  • Morellen
    svarade
    ljuvliga bilder!

    Lämna en kommentar:


  • Mayweed
    svarade
    Måste ju visa mina kissar också
    Om jag får miniatyrgrejen att funka vill säga

    Saga är vår grå kelkatt. Mer som en hund än en katt, och Leia är en liten diva.
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Här är några bilder på min grå babian (gråbian) Rufus, som är ca 8 månader, och familjens skogis Kajsa, som bor hos mina föräldrar. Hon fyller 13 i höst.

    På första bilden på Rufus håller Sverige som bäst på att slå Finland i OS-finalen i hockey, men det struntar han i... Tråkmåns

    På bilden på Kajsa är hon mycket stolt för att hon har lyckats fånga en mus
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Azur
    svarade
    Har ett tips till de av er som liksom vi har en katt med päls som får väldigt mycket statisk elektricitet och hela tiden får stötar: det finns ogiftiga antistatmedel man kan köpa och borsta in i pälsen. Vi köpte ett som heter Coat Shiner från Espree, egentligen skall man ha det i pälsen inför utställningar, det höjer glansen på pälsen, men det funkar görbra för att göra pälsen mindre statisk.

    Lämna en kommentar:


  • maricici
    svarade
    Ursprungligen postat av Raven
    Goddagens.
    finns ju en tråd med bilder på ens hund så varför inte en för katter också

    tycker ögonbrynen är lite väl långa


    så här intressant blev det när syrran och hennes unge hälsade på i torsdags


    Mvh Raven


    Mixade bilder på katt och fisk

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...