Tävling

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Raven
    • February 2005
    • 15385

    tjabo
    kom precis farandes ner från fönsterbrädan över en stol med överkast på å upp i soffan och la sej ner.

    du vet möjligtvis inte hyr hårt en sele ska sitta ?
    LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
    Faktatråd Om AkvarieVatten
    Växtakvaristernas Paradis

    Kommentar

    • kaj.p
      • June 2002
      • 2952

      Ursprungligen postat av Sonja
      Hälsa tillbaks till katten . Har du hittat på något passande namn än?
      Undrar det också, efter att varit o lämnat "lillpis" igår. Kunde iallafall se att hon kom till rätt person. Det känns GÖTT. Namnet Raven ger mig också associationer till Edgar Allan Poe o då passar det med en svart vit katt.
      Blev sedan impad av Ravens räkkar( mer än den västa datoranläggningen för den begriper jag mig inte på), att hålla en så liten minitank i det skicket.
      Nänu raven väntar vi bara på en katt tråd.
      Nordiska Diskus Sällskapet
      Hallandsakvaristerna
      BAK Gcg Maf NCS

      Kommentar

      • kaj.p
        • June 2002
        • 2952

        Gillar Poe det är också musiksatt.
        Senast redigerad av kaj.p; 26 August 2005, 22:03.
        Nordiska Diskus Sällskapet
        Hallandsakvaristerna
        BAK Gcg Maf NCS

        Kommentar

        • Raven
          • February 2005
          • 15385

          räkkaret har jag inte lagt ner så mycke tid på.
          alla växter har ju varit co2begränsade så dom har ju knappt vuxit.

          haha värsta datoranläggningen kan jag inte hålla med om att de e så mycke pengar har inte ja.
          skulle kunna blåsa 100.000kr imorron på en dator utan problem och ändå inte få med allt ja skulle vilja ha.

          stolsdyna va omtyckt å ligga på.
          dags för lite mat hör ja
          LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
          Faktatråd Om AkvarieVatten
          Växtakvaristernas Paradis

          Kommentar

          • Sonja
            • October 2003
            • 7357

            Ursprungligen postat av kaj.p
            Ursprungligen postat av Sonja
            Hälsa tillbaks till katten . Har du hittat på något passande namn än?
            Undrar det också, efter att varit o lämnat "lillpis" igår. Kunde iallafall se att hon kom till rätt person. Det känns GÖTT. Namnet Raven ger mig också associationer till Edgar Allan Poe o då passar det med en svart vit katt.
            Blev sedan impad av Ravens räkkar( mer än den västa datoranläggningen för den begriper jag mig inte på), att hålla en så liten minitank i det skicket.
            Nänu raven väntar vi bara på en katt tråd.
            Hu då, Poe och katter... menar du den med lite vitt på bröstet i form av en galge och som blev inmurad?
            På det jag läst som Raven skrivit och som han frågat så kommer den missen att få det som en liten prinsessa. Jag hade en katta som hette Madam, fast det blev mest Maddis.
            Alltid nyfiken!
            Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

            Kommentar

            • kaj.p
              • June 2002
              • 2952

              Ursprungligen postat av Sonja
              Ursprungligen postat av kaj.p
              Ursprungligen postat av Sonja
              Hälsa tillbaks till katten . Har du hittat på något passande namn än?
              Undrar det också, efter att varit o lämnat "lillpis" igår. Kunde iallafall se att hon kom till rätt person. Det känns GÖTT. Namnet Raven ger mig också associationer till Edgar Allan Poe o då passar det med en svart vit katt.
              Blev sedan impad av Ravens räkkar( mer än den västa datoranläggningen för den begriper jag mig inte på), att hålla en så liten minitank i det skicket.
              Nänu raven väntar vi bara på en katt tråd.
              Hu då, Poe och katter... menar du den med lite vitt på bröstet i form av en galge och som blev inmurad?
              På det jag läst som Raven skrivit och som han frågat så kommer den missen att få det som en liten prinsessa. Jag hade en katta som hette Madam, fast det blev mest Maddis.
              Nej nej nej Det är jag som är inkokt. KOmmer inte på vem som tonsatte raven av Poe o därför kommer det upp hela tiden. Mitt problem Handlar inte om Gbg Raven eller katten. Nu blev det nog ännu mer förvirrat Får skylla på at jag gick upp 5.30
              Nordiska Diskus Sällskapet
              Hallandsakvaristerna
              BAK Gcg Maf NCS

              Kommentar

              • Sonja
                • October 2003
                • 7357

                Ja nu fattar inte jag något heller längre, trodde jag gjorde det tidigare... men det spelar ingen roll. Kattan är där den ska vara och har det bra
                Senast redigerad av Sonja; 26 August 2005, 22:46. Anledning: stavfel
                Alltid nyfiken!
                Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                Kommentar

                • Guy Palm
                  • March 2002
                  • 5720

                  I dag har den högtidliga prisutdelningen i tävlingen skett. Här ser ni Kaj överlämna priset till Maria
                  Bifogade filer
                  Guy
                  ,Poecilia,SKS,GOC,

                  Kommentar

                  Arbetssätt...