Katten leker alldeles för lite för att va innekatt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pepsi
    • May 2003
    • 38

    #16
    Jag har två katter varav hanen är helt helvild men honan är svår att få på lekhumör. Båda är snart 2 år. Dem kan inte leka med varsin leksak utan ska ha samma sak.

    Köpte hem två små råttor, det skulle jag inte gjort för efter två timmar hade Pussel masakrerat en av dem och låg och tittade på My´s fina råtta som inte var i flera delar.

    Nu är en hartass och bollar från kinderäggen (dem där gula sakerna som leksakerna ligger i) klara favoriter.

    My är väldig kelig när hon lärt känna någon ska gärna sitta på knäna och bli klappad. Medans Pussel är obstinat och ska göra saker han vet att han inte får.
    2 Katter
    1st 375liters Akvarium

    Kommentar

    • fredrikakesson
      • November 2003
      • 1363

      #17
      Ett tips är en sån där laserpenna som ger en liten röd prick.Lys lite i taket och sen ner längs med väggen och golvet så ska du få se på f-n
      Fredrik

      Kommentar

      • sara74
        • February 2004
        • 10

        #18
        Kattungar sover rätt mycket. Men som det låter är det inget fel på mysis, försök att få honom aktiverad på dagen, så sover han på natten. Det tar tid men det är det värt. Har själv en hane på 7 år (kastrerad vid 7 mån) som lever loppan med garnråttor och ihopknycklade papper om dagarna. sover sött vid mina fötter på natten.Du får fösöka hitta nåt som passar mysis.
        s.g ox

        Kommentar

        • miimon
          • January 2003
          • 50

          #19
          Skaffa en liten studsboll, mycket uppskattad leksak

          Kommentar

          • toto99
            • January 2004
            • 3

            #20
            En pingisboll är rätt kul med!

            Kommentar

            Arbetssätt...