Hoppas kan man ju alltid...!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • kent001
    svarade
    Ursprungligen postat av Rubberman
    Bjärven ! tar både jägare och svin har jag hört
    Låter bra! Var får man tag i en bjärv?

    Lämna en kommentar:


  • kent001
    svarade
    Ursprungligen postat av Najjklas
    har du ingen gammal dynamitgubbe liggande
    Näe, inte ens en gammal dynamitgumma!

    Lämna en kommentar:


  • Rubberman
    svarade
    Bjärven ! tar både jägare och svin har jag hört

    Lämna en kommentar:


  • Najjklas
    svarade
    Hoppas kan man ju alltid...!

    har du ingen gammal dynamitgubbe liggande

    Lämna en kommentar:


  • kent001
    svarade
    "Barnet" är 1,97 m och skulle tvärvägra. Jag hyr ut stugor till tyska turister. Kanske skulle erbjuda dom ett gott fiske? Självklart mot betalning. Dom ska betala mig, alltså. Fattas bara! Tack för tipset!

    Lämna en kommentar:


  • stefanr72
    svarade
    Ursprungligen postat av kent001
    Tänkte inte på det! Får jag en månad eller två då jag inte har något att gör så ska jag testa!
    Har du inget barn tillgängligt som kan hjälpa till för en liten peng?

    Lämna en kommentar:


  • kent001
    svarade
    Tänkte inte på det! Får jag en månad eller två då jag inte har något att gör så ska jag testa!

    Lämna en kommentar:


  • stefanr72
    svarade
    Har du prövat att meta upp guldfiskarna?

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ursprungligen postat av kent001
    Dessutom så gör dom sitt bästa för att utrota dom få stackars vargar som finns för att dom (vargarna, alltså) bl a jagar vildsvin. Så katten skulle leva farligt. Livet är inte lätt! Suck!
    <3

    Lämna en kommentar:


  • kent001
    svarade
    Jösses, vad jag får lära mig! Fiskarkatt och Bengal. Två kattdjur som jag inte hade en susning om existerade. Tack för informationen!
    Näe, 8.000 kr är mycket pengar men om jag säljer mina guldfiskar för 10 kr styck så får jag råd med en Bengal men då behöver jag ju inte katten, å andras sidan. Livet är fullt av beslut! Suck!
    "och många har inget emot att leka med vatten eller till och med att bada."
    Wikipedia om Bengal.
    http://www.bystan.se/damm.htm

    Lämna en kommentar:


  • kent001
    svarade
    Skulle jag hyra ut katten till traktens bönder (bra affärsidé, förresten) så skulle jägarna bli förbannade! Dom har ju, illegalt, planterat ut vildsvinen. Dessutom så gör dom sitt bästa för att utrota dom få stackars vargar som finns för att dom (vargarna, alltså) bl a jagar vildsvin. Så katten skulle leva farligt. Livet är inte lätt! Suck!

    Lämna en kommentar:


  • firejackan
    svarade
    Bengal katt är vad jag hört och upplevt helt orädda för vatten, jag vet inte hur du känner, men jag hade inte varit överdrivet motiverad till att släppa en katt för 8000kr utanför dörren utan koppel =/

    Lämna en kommentar:


  • Mumin
    svarade
    Den skulle ju kunna leasas ut till bönder som får sina grödor förstörda av vildsvin, den åt ju tydligen kultingar.

    Lämna en kommentar:


  • kent001
    svarade
    Tack för tipset. Låter bra! Några små problem återstår dock att lösa utöver import- och djurparkstillstånd. Vad tusan ska han eller hon (vägrar skriva "hen" ens under pistolhot...) äta på vintern? Enl. Wikipedia så äter dom getter. Också. Om den äter getter så antar jag att den äter får också. Jag vill ju gärna ha kvar mina får. Problem, problem. Suck! http://www.bystan.se/far.htm
    Ha det gott!

    Lämna en kommentar:


  • Bygert
    svarade


    Ett litet problem är ju att du måste fixa till ett djurparkstillstånd och låta folk komma och titta för att få ha den.

    Och vart befinner sig fiskestället i landet?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...