Zoopets kattbilder

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Guy Palm
    • March 2002
    • 5720

    #91
    Ny i familjen
    Bifogade filer
    Guy
    ,Poecilia,SKS,GOC,

    Kommentar

    • eriahl
      • April 2004
      • 5681

      #92
      Den här tråden borde raderas och söta kattbilder absolut förbjudas. Vill ju så gärna ha men allergin stoppar.
      "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

      Kommentar

      • Azur
        • March 2003
        • 12946

        #93
        Ursprungligen postat av eriahl
        Den här tråden borde raderas och söta kattbilder absolut förbjudas. Vill ju så gärna ha men allergin stoppar.
        Då vill du inte höra att jag var allergisk mot katter tills vi skaffade katt, då försvann allergin (fast jag kan fortfarande känna av andras katter ibland).
        Det verkar vara ganska vanligt att man inte är allergisk mot sin egen katt, och jag har lite teorier om hur det kommer sig men ingenting jag kan bevisa.
        Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

        Kommentar

        • eriahl
          • April 2004
          • 5681

          #94
          Det är sonen som är allergisk. Vi hade min gamla katt på slutet som var utekatt och kvar hos mina föräldrar pga det men hade sina dagar räknade s a s för tumörer och ålder. Blev trotsallt två katter från ett katthem som vi skulle ha som innekatter och gå ut med i sele. Passade inte som utekatter i vårat område och även med tanke på t ex grannars möbler mm tyckte vi. Sen känns det som att ge katter mer värde att inte bara släppa ut dom beroende på var man bor. Efter ett tag visade det sig att han var allergisk mot bland annat katter men vi lyckades iaf ordna så dom hamnade på ett kanonställe med stall och hästar som bästa polare.
          "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

          Kommentar

          • karrokaja
            • March 2006
            • 5388

            #95
            En katt som det flesta pälsallergiker kan ha:
            (om man inte är allergisk mot latex)

            Klicka på bilden för större version

Namn: tumblr_lqidc7YLH21qctkcl.jpg
Visningar: 1
Storlek: 28,8 KB
ID: 2137514
            Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
            kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
            Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
            I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

            Kommentar

            • Dexter
              • December 2009
              • 984

              #96
              Jag kanske borde köpa en sådan dräkt till den ena utav våra Rexar, den som jag är mest allergisk mot, så kanske jag tål honom när jag slipper komma i kontakt med hans päls?
              /Dexter

              75 liter mix, 220 liter mix

              Kommentar

              • karrokaja
                • March 2006
                • 5388

                #97
                plastpåse med hål för huvudet??
                Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                Kommentar

                • Dexter
                  • December 2009
                  • 984

                  #98
                  Ursprungligen postat av karrokaja
                  plastpåse med hål för huvudet??
                  Kanske vore nåt...
                  /Dexter

                  75 liter mix, 220 liter mix

                  Kommentar

                  • anders6612
                    • December 2011
                    • 12

                    #99
                    Min katt Simon 15 år, ett orginal.

                    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

                    Kommentar

                    • miluhe
                      • June 2006
                      • 2090

                      Aramis nu ca 5 månader.
                      Är förvånad att jag inte snubblat över honom än. Han är överallt, snackar o kurrar en riktig supergoding.
                      Förvånad att en "vildkatt" som jag nu vet han var blir så extremt lugn go o mysig.
                      Han har tagit bort mina fördomar om "vildkatter", jag har alltid trott de var svåra att bli innekatter. Även om de bara var små när de togs in. Men det stämmer inte
                      Bifogade filer

                      Kommentar

                      Arbetssätt...