Bildtråd!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • miluhe
    • June 2006
    • 2090

    #31
    Ursprungligen postat av sofiemedg
    har ni provat helig birma katter? vi har en uppfödning av den rasen och har sålt katter till flera familjer där det finns allergiker. en i min familj är också allergiker och det funkar toppen. säger inte att alla klarar det men det skadar väl inte att prova?
    Birmer är underbara. Men tyvärr så reagerar våra allergiska vänner på våra birmakatter. Så är man mycket allergisk rekommenderar inte jag att prova.

    schumi är allergisk mot hundar, men klarar sig med tabletter i fällningssäsongerna, trots att vi har två hundar. Så det där med allergi är nog väldigt individuellt

    Kommentar

    • LLL
      • July 2009
      • 328

      #32
      Här är mina 3 monster :-)
      Bifogade filer

      Kommentar

      • Rambo
        • February 2004
        • 672

        #33
        Mina pälsmonster. Tiffany är en perser/norskskogskatt korsning och Lizton är en bengal
        Bifogade filer
        575l Åleds
        80l JAD
        Tiffany - perser/norskskogskatt
        Lizton - renrasig Bengal

        Kommentar

        • Pickles
          • October 2009
          • 1155

          #34
          Vilka charmiga bilder som dykt upp! XD Jag anade nästan att det fanns gott om kattdjur här på forumet.

          Och angående Facebook - man är inte välkommen in där utan att bli medlem. Det är så de får snaran om din hals, se. ; )
          "They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
          ~25l vatten

          Kommentar

          • sofiemedg
            • March 2010
            • 98

            #35
            du kan kolla länkarna utan att vara medlem, du behöver inte in på sidan. men förstår dig, var själv facebook vägrare för ett tag sen
            89

            Kommentar

            • Dexter
              • December 2009
              • 984

              #36
              Ursprungligen postat av sofiemedg
              du kan kolla länkarna utan att vara medlem, du behöver inte in på sidan. men förstår dig, var själv facebook vägrare för ett tag sen
              Hur ser man länkarna utan att vara medlem?
              /Dexter

              75 liter mix, 220 liter mix

              Kommentar

              • mollsan
                • March 2010
                • 228

                #37
                åå vad snygg din bengal är Rambo... Vi har kikat lite på den rasen, men då min äldsta husis är en ganska bestämd dam så kommer hon inte acceptera en katt till.
                Men de är sååå vackra!

                Detta var en rolig tråd.
                Återkommer med länk när jag lägger ut mina pälsbollar på photobucket!!
                www.guppys.se
                Svenska GuppySällskapet
                Forum-Nybörjarinfo-Genetik

                Kommentar

                • ReBs
                  • March 2008
                  • 44

                  #38
                  Vi har ju numera fem katter totalt, så kanske man ska visa resten också...
                  Tequila som jag visat innan är enligt mej våran enda riktiga katt...
                  Resten är perser......dom är söta iofs, men inte samma perfekta predatorer som huskatten.

                  Först ut är Illmer 6 år som inte vill förstå att han är kastrerad utan är en riktig casanova.

                  Sen har vi Nellie 3 år som är väldigt fotoskygg och älskar husses datastol.

                  Nummer tre är Whoopi som är dotter till Nellie.

                  Nu till vårat nytillskott Totte.....supersocial kattunge som går mej på nerverna när jag vill sova och han vill leka...
                  Fast han e rätt söt.

                  Som extranummer visar jag vår stallkatt Nisse ansträngt buren av min dotter......fast han ser rätt nöjd ut ändå tjockisen.... hehe
                  Bifogade filer

                  Kommentar

                  • Jocie
                    • May 2010
                    • 49

                    #39
                    Här är min brittiska korthår; Fozzy Floyd



                    Här är min andra; Luna Lacoil
                    1st 60L
                    1st 200L

                    Kommentar

                    • Rosali
                      • January 2010
                      • 279

                      #40
                      Lägger upp 2 länkar om ni vill se min stora kisse. Väger ca 6 kg.
                      Jag misstänker att pappan är en norsk skogskatt. Han har inte erkänt faderskapet Men nog har Tussen (min katt) många drag av skogis. Och han är definitivt inte lik kattmamman.

                      Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

                      Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

                      Kommentar

                      • LLL
                        • July 2009
                        • 328

                        #41
                        Senaste kattbilderna här från en skogspromenad :-)
                        Bifogade filer

                        Kommentar

                        • Felefjonken
                          • May 2016
                          • 21

                          #42
                          Tar upp tråden.

                          Kommentar

                          Arbetssätt...