Ska Zoopet behålla en avdelning för övriga husdjur?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gaffel
    • December 2007
    • 6200

    #16
    Inga inlägg skrivs men det röstas desto mer..
    Life's a bitch and then you die..
    "I might be right handed but im always left-winged"
    Skriv på!

    Kommentar

    • NIC
      • January 2008
      • 5121

      #17
      För min del kan husdjursdelen gärna försvinna, jag bryr mig bara om akvariedelen ändå.
      Fast å andra sidan så stör jag mig inte på husdjursdelen heller, röstade mest "ta bort husdjur" eftersom jag tänkte backa upp herr. Gaffel.
      Men det visade sig att jag misstolkat hans inlägg..

      http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

      Kommentar

      • Nina82
        • January 2008
        • 6610

        #18
        Ursprungligen postat av NIC
        För min del kan husdjursdelen gärna försvinna, jag bryr mig bara om akvariedelen ändå.
        Fast å andra sidan så stör jag mig inte på husdjursdelen heller, röstade mest "ta bort husdjur" eftersom jag tänkte backa upp herr. Gaffel.
        Men det visade sig att jag misstolkat hans inlägg..
        Du stör dig på hamstrar
        12L 12L 24L 24L 24L 24L
        38L 54L 54L 63L 450L

        Kommentar

        • Gaffel
          • December 2007
          • 6200

          #19
          Vem stör sig INTE på hamstrar?
          Life's a bitch and then you die..
          "I might be right handed but im always left-winged"
          Skriv på!

          Kommentar

          • Ceci
            • September 2006
            • 124

            #20
            Nu har jag röstat, och eftersom åsikter efterlystes så skriver jag även några ord.
            Så länge det finns moderatorer som tycker det är OK att arbeta med avdelningen så varför inte?
            Istället för att bli off topic i andra trådar, eller begränsas till att skicka meddelanden, kan man nu hålla sig på sin plats.
            Som sagt heter forumet Zoopet, jag kan inte dess historia, men antar att det fanns en bredare ambition vid starten.
            Är man ägare till ett flertal olika djur kan det bli rörigt att hatta runt på flera olika forum.
            Det kan ju även vara trevligt att veta vilka medlemmar på just detta forum som har annat än akvarier. Vilka man har flera saker gemensamt med, när det gäller djur.
            Jag har t.ex. fått för mig att det är relativt vanligt att personer med tamfåglar även har akvarier, av någon anledning?
            ©eci, 112L & 96L Zoonen Photobucket
            "Contrary to popular belief, biology does not set limits, it demolishes them." Zuk

            Kommentar

            • Johanski
              • February 2007
              • 3044

              #21
              Tycker den ska vara kvar. Är väl en tråd som spårat ur rejält, men det är ju bara ignorera den om man inte kommer till det här forumet just för den tråden Annars tycker jag det är bra att övriga husdjur finns kvar, just för att det finns så mycket kunnigt folk här på zoopet, och inte bara inom akvaristik-delen då.
              Senast redigerad av Johanski; 15 October 2008, 21:02.

              Kommentar

              • jonnyboy87
                • April 2008
                • 44

                #22
                neeeeeeeeeej tga bort

                Kommentar

                • Johanski
                  • February 2007
                  • 3044

                  #23
                  Ursprungligen postat av jonnyboy87
                  neeeeeeeeeej tga bort
                  Vilka argument. Stora applåder

                  Kommentar

                  • Nina82
                    • January 2008
                    • 6610

                    #24
                    Jag är inte speciellt orolig att övriga djurdelen försvinner ur forumet. Tror inte det kommer hända
                    Det är inget som säger att det skulle försvinna även om de flesta skulle vilja det i denna tråden (vilket inte är fallet)
                    Vad skulle Kjell tjäna på det? Inget mer än att det skulle bli stora protester förstås.

                    Lika bra ni vänjer er alltså
                    12L 12L 24L 24L 24L 24L
                    38L 54L 54L 63L 450L

                    Kommentar

                    • qenzo
                      • February 2005
                      • 1747

                      #25
                      Jag röstade FÖR husdjursforumet. Jag tycker liksom många andra att det inte är forumet som är ett problem utan den tråd som ännu (av någon anledning) är kvar och lika hetsk som alltid. Däremot kanske det skulle bli lite hårdare konsekvenser när man är styv i korken mot andra medlemmar, för DÄR finns ett problem vilket Husdjursdelen inte är ansvarig.
                      Var det meningen att du skulle ta åt dig personligen?

                      Kommentar

                      • Guest

                        #26
                        Ursprungligen postat av qenzo
                        Däremot kanske det skulle bli lite hårdare konsekvenser när man är styv i korken mot andra medlemmar, för DÄR finns ett problem vilket Husdjursdelen inte är ansvarig.
                        Håller fullständigt med, skapa en omröstning om det istället.
                        Hade löst alla problem...

                        Kommentar

                        • solis
                          • July 2008
                          • 5064

                          #27
                          Jag tycker också att husdjursdelen ska vara kvar.
                          Där finns många goda råd och tröst för den som behöver.
                          Det var tack vare fågelavdelningen jag hittade Zoopet, eftersom att jag letade desperat efter någon som kunnde hjälpa mig med Kajan Pippi.
                          Jag letade överallt på nätet och så hamnade jag här villket jag tycker var jätte bra.
                          Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
                          1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
                          100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
                          56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

                          Kommentar

                          Arbetssätt...