tatuering var?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fairing
    • October 2003
    • 574

    tatuering var?

    hallå jag ska göra 2 tatueringar av mina hundar,deras tassavtryck,men nu till problemet var jag ska göra dom någon stanns.har du några tips.eller har du tatuerat in din hundstass har du bild i så fall.alla tips o råd e välkomna
    www.akvarietorget.se
  • eriahl
    • April 2004
    • 5681

    #2
    Prata om det med en tatuerare. Då får du nog bra tips på placering som är lämplig
    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

    Kommentar

    • fairing
      • October 2003
      • 574

      #3
      det har jag gjort men jag vill ha tips och råd från andra och även bilder.
      www.akvarietorget.se

      Kommentar

      • Ahlqvist
        • January 2008
        • 661

        #4
        I pannan såklart.

        "
        So Long, and Thanks for All the Fish
        "
        Douglas Adams
        Spana in NVSA's Webbsida!

        Kommentar

        • legob
          • May 2007
          • 642

          #5
          En tass på vardera kinden skulle väl vara fint?

          Kommentar

          • Raggsockan
            • April 2007
            • 644

            #6
            Jag har en vargtass (mindre modell) på höger axel. Alltså på utsidan och sen har jag en ännu mindre på utsidan av höger vrist.

            Kommentar

            • BlueJ
              • January 2008
              • 261

              #7
              om du nu ska ha tass av tryck så beror de lite på hur du ser ut är du välltrännad så skulle du lätt om du ville ha dem på bröstet om man vill se dem. och i annat fall typ skullebladet om man känner att man vill ha dem men inte vill bli jätte på mind om att de finns där varje gång man tittar sig i spegeln.
              The nicest person is nott always the winner

              Kommentar

              • Raggsockan
                • April 2007
                • 644

                #8
                Nu när vi ändå är inne på tatueringar. Någon som skulle komma med något bra tips om en tatuering där jag vill symbolisera mig och mina tre barn. Det skall vara en annan tatuering som jag skall täcka. Den gamla är mest brun så det måste väl något mörkare än det?

                Kommentar

                • Ibanez
                  • July 2006
                  • 853

                  #9
                  här är en bra inspirationssida.. hittas nog lite placeringsideer med..
                  Era fiskar ger jag mina till frukost..

                  Kommentar

                  • BlueJ
                    • January 2008
                    • 261

                    #10
                    Ursprungligen postat av Raggsockan
                    Nu när vi ändå är inne på tatueringar. Någon som skulle komma med något bra tips om en tatuering där jag vill symbolisera mig och mina tre barn. Det skall vara en annan tatuering som jag skall täcka. Den gamla är mest brun så det måste väl något mörkare än det?

                    skulle inte vara så svårt att rita ihop igentligen beror på hur stor och vad man gillar. vad man tycker symboliserar sig själv och sina barn en del föredrar ju att ha en lejongrupp som symbilserar familjen.En del har sina barns namn i en snygg tribal, eller sina barns födelsedatum och nöe mer och lite så det finns ju massor som man kan göra bara man har fantasi och vet vad man tycker om
                    The nicest person is nott always the winner

                    Kommentar

                    Arbetssätt...