Hjälp ska byta till torrfoder!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jenni L
    • January 2011
    • 4

    #16
    De flesta foder du köper i djuraffärer som Royal och Eukanuba är likvärdiga kvalitetsmässigt. Dock innehåller RC 4800 32% fett och 30% protein. Såvill du ha upp henne i vikt är nog det bättre. Det beror ju förstås på hur mycket fodret du ger henne nu innehåller. Om Eukanubas är energirikare än det du har nu kommer hon nog att lägga på sig.

    Kommentar

    • MyrasHusse
      • May 2010
      • 1353

      #17
      Det blev att testa Eukanuba - Boxer
      http://myraakita.blogspot.se/

      Kommentar

      • Inka
        • July 2005
        • 1233

        #18
        Eukanuba är ett bra foder! Hoppas det fungerar!
        Ett foder jag tycker väldigt mycket om är Pro Plan! Det verkar ha hög smaklighet och en av de största fördelarna enligt mig är att det inte innehåller konserveringsmedel eller färgämnen. Superfoder!
        När vi bytte från RC 4800, till Pro Plan, blev vår pointer plötsligt väldigt mycket friskare efter att ha dragits med klådor och annat skit. Mest troligen var han överkänslig mot något av dessa extratillsatser.
        Jag har överhuvudtaget inte någon bra erfarenhet av RC. samtidigt är det många som är mer än nöjda, så det har väl, som med allt annat, med individuella skillnader att göra.
        Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

        www.kvitter.n.nu

        Kommentar

        • MyrasHusse
          • May 2010
          • 1353

          #19
          det ser lovande ut men måste ju köra detta nu i minst 3månader innan man ser någon skillnad, men det jag tycker är bra med just detta foder är att hon inte ska ha så mycket varje dag och hon blir mätt oxå av detta ska hon ha 220gram per dag av det hon åt innan skulle hon ha 1200gram per dag. Så nu ber jag till gud att det kommer fungera, även om jag ej är kristen
          http://myraakita.blogspot.se/

          Kommentar

          Arbetssätt...