Valp imorgon!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pickles
    • October 2009
    • 1155

    Valp imorgon!

    Jag vet att jag borde uppdatera mina projekttrådar i det här läget (de har fått lida en aning de senaste veckorna) men just nu Kan jag verkligen inte fokusera på någonting annat än flyget som går imorgon, och det faktum att jag ska hämta hem min nya fmiljemedlem!

    En Shiba Inu blir det, och jag åker hela vägen ned till göteborg --> Ulricehamn för att hämta henne efter två månader av rullande tummar och väntan. Jösses, vilket liv det ska bli i lägenheten!
    Jag har pirr hela vägen ned i tårna och måste helt enkelt få skriva ned det någonstans. *ler* Det lär inte bli många timmar att sova inatt.
    "They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
    ~25l vatten
  • Miliimli
    • March 2010
    • 2457

    #2
    Grattis!

    Kommentar

    • platoman
      • March 2010
      • 61

      #3
      Lycka till ditt lyllo...

      Kommentar

      • Pickles
        • October 2009
        • 1155

        #4
        *Ler brett* Tack ska ni ha! Det ska bli spännande att se vad surtanten härhemma har att säga om saken när vi landar imorgon kväll.
        "They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
        ~25l vatten

        Kommentar

        • ciklidtok
          • March 2005
          • 1466

          #5
          Grattis Lägg gärna ut bilder på den lille....
          720L SA-/CA. Övriga
          375L Biotop, skalarer
          275L Malawi
          240L Blandat


          Kommentar

          • gnatty
            • October 2010
            • 10

            #6
            ååh, vad kul! och dom som är så himla fina. jag har läst att rasen i sig ska vara mycket självständiga, lite svårdresserade och med stor personlighet. ska bli spännande att se hur du uppfattar din valp.

            Kommentar

            • Pickles
              • October 2009
              • 1155

              #7
              Nu är hon här - lilla kära Lorendales Happy Soul! "Chika" ska hon få heta till vardags och Jösses vilken liten pärla jag lagt händerna på! Hon har redan flyttat in. Inga besvär, inget gnäll och inget strul trots sex timmars resa från Göteborg. XD

              Självständiga och speciella, lite tuffa och stundtals reserverade är de nog... men svårdresserade? Well, det återstår att se. Surtanten verkar i alla fall tycka att hon är väluppfostrad nog att få dela både säng, soffa och tuggben. ; )
              Bifogade filer
              "They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
              ~25l vatten

              Kommentar

              • Miliimli
                • March 2010
                • 2457

                #8
                Vad söt!! Ojoj, jag vill också ha hund!

                Kommentar

                • ciklidtok
                  • March 2005
                  • 1466

                  #9
                  Men vilken liten sötnos.....
                  720L SA-/CA. Övriga
                  375L Biotop, skalarer
                  275L Malawi
                  240L Blandat


                  Kommentar

                  • PosingPanda
                    • November 2010
                    • 44

                    #10
                    Otroligt söt

                    Skönt att hon inte var åksjuk som min lille krabat, har ännu inte gått över men han är så underbar att man har överseende med det.

                    Kommentar

                    • Pickles
                      • October 2009
                      • 1155

                      #11
                      Huh! Åksjuka hundar kan vara riktigt besvärligt. *ler* Men det är klart att man förlåter dem för allt.

                      Härhemma är det inte särskilt mycket att förlåta, dock.. hon har nu bott här i drygt tre veckor och jag väntar fortfarande på att det ska bli 'besvärligt' att bo med valp. *Skratt*
                      Naturligtvis är hon ingen felfri ängel, men hon är så gott som rumsren, gnager inte på möblerna.. är duktig i kopplet. Man ska inte klaga. XD
                      Stor har hon blivit också!
                      Liten tjej med stor attityd i alla fall... och det är klart att man härmar storasyster. ; )
                      Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_6264.JPG
Visningar: 1
Storlek: 52,7 KB
ID: 2129175Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_6274.JPG
Visningar: 1
Storlek: 39,6 KB
ID: 2129176
                      "They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
                      ~25l vatten

                      Kommentar

                      Arbetssätt...