Min dröm är snart sann

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Yollis
    • February 2010
    • 479

    #16
    Ursprungligen postat av Mumin
    Nä, då är det inte det! Maran är Sun-Hee's Queen of the Dark! Och hon fick sex valpar i söndags, alla svarta, och jag vill ha en kines till!!!
    Fast det vill inte familjen och det är rätt trångt i sängen redan...en bakom ryggen eller bredvid kudden, en i knävecken eller på fötterna..
    ÅHH, gosigt!
    Ja vi får se om det kommer stanna vid 1 hund...ska försöka hålla mig till en.
    /Cicci - akvarie-rookie! ~100l fiskburk, projekt m bilder

    "Happy Wife - Happy Life"

    Kommentar

    • Mumin
      • October 2007
      • 3837

      #17
      Min äldsta tik trivs betydligt bättre sedan hon fick en kompis. De måste vara ensamma mellan fyra och fem timmar varje dag och då trivs de bättre om de är två, eftersom de är så sociala hundar. Fast priset kan ju också sätta en gräns......vet du vad du får ge fördin?
      För mycket är inte nog!
      Jag VILL ha en Elefantofon!!

      Kommentar

      • Yollis
        • February 2010
        • 479

        #18
        Ursprungligen postat av Mumin
        Min äldsta tik trivs betydligt bättre sedan hon fick en kompis. De måste vara ensamma mellan fyra och fem timmar varje dag och då trivs de bättre om de är två, eftersom de är så sociala hundar. Fast priset kan ju också sätta en gräns......vet du vad du får ge fördin?
        ja jag vet vad jag kommer ge för min ("hemlig"), jag har hittat dagmatte som har 2 egna vovvar, trots att ingenting är klart ännu
        Jag längtar IHJÄL mig!!
        Men jag har egentligen inte bråttom, vill ju knappast skynda på gammelvovvens bortgång...
        /Cicci - akvarie-rookie! ~100l fiskburk, projekt m bilder

        "Happy Wife - Happy Life"

        Kommentar

        • Dexter
          • December 2009
          • 984

          #19
          Yollis, hur går det? Har ni fått er lilla nakenfis? *nyfiken*

          (Helt plötsligt har vi börjat fundera i samma banor. Dock långt ifrån bestämt än. Maken jobbar borta i veckorna o jag är själv med ungar, mer än lovligt galna Cornishar, fiskar o en mycket gammal råtta. Med en valp i det gänget kanske vi blir en cirkus på riktigt...? Funderar lite på att försöka hiitta en ompacering istället...Kanske, kanske...)
          /Dexter

          75 liter mix, 220 liter mix

          Kommentar

          • Avendesora
            • October 2004
            • 179

            #20
            Har en nakenfis, hon är en riktig gosis inne men ute är hon sjövild, se till att ha ett högt staket
            /Cattis

            Kommentar

            • Mumin
              • October 2007
              • 3837

              #21
              Mina puffar är sjövilda överallt......
              För mycket är inte nog!
              Jag VILL ha en Elefantofon!!

              Kommentar

              • CyaneaCapillata
                • April 2010
                • 66

                #22
                Hehe, jag tycker att de är lite "av och på-hundar". Antingen är det full rulle eller ingenting alls Min kompis nakenfis blir dock "lugnare" om hon får ha kläder på sig, annars måste hon liksom springa sig varm. Min gör inte så, hon blir bara jättesur om jag låter henne frysa, men det kan ju funka att kläda på!

                Kommentar

                • sandrorita
                  • August 2010
                  • 218

                  #23
                  Nakenhundar är fina men själv har vi aldrig haft någon. Min mamma och pappas lilla hund fick hundvalpar för ett tag sen och då fick jag min egna första hundvalp. Han är nio veckor nu och en riktig buse. Han har dock mycket päls

                  Kommentar

                  Arbetssätt...