Vad har ni för hund ??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pickles
    • October 2009
    • 1155

    Ursprungligen postat av Ekenberg

    Jättefina, shiba är ju också en favorit. Vår 12-åring är ju fortfarande vid god vigör. Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0846.JPG Visningar:	1 Storlek:	372.1 kB ID:     	2398309
    Folk brukar säga det om shibor tills de får umgås med några på dåligt humör.
    Min vän och dåvarande sambo sammanfattade det rätt väl: "I mean, she's a wonderful dog and all... As long as she's someone elses problem...."
    Skämt åsido, rasen har visat sig vara helrätt för mig och jag lever för dem båda två. ^_^
    Din byracka verkar också lyckas njuta av åldrns höst.
    "They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
    ~25l vatten

    Kommentar

    • Ekenberg
      • December 2017
      • 3910

      Ursprungligen postat av Pickles
      Folk brukar säga det om shibor tills de får umgås med några på dåligt humör.
      Min vän och dåvarande sambo sammanfattade det rätt väl: "I mean, she's a wonderful dog and all... As long as she's someone elses problem...."
      Skämt åsido, rasen har visat sig vara helrätt för mig och jag lever för dem båda två. ^_^
      Din byracka verkar också lyckas njuta av åldrns höst.
      Hahaha, jag har hört att shibor har hög integritet och kraftigt humör, min vovve är allt livsnjutare.....som sin herre

      Kommentar

      • Pickles
        • October 2009
        • 1155

        Ursprungligen postat av Ekenberg

        Hahaha, jag har hört att shibor har hög integritet och kraftigt humör, min vovve är allt livsnjutare.....som sin herre
        De är som bortskämda kungligheter i trotsåldern, fast med vassare tänder, mer drama och ninjaskills!
        Fast också livsnjutare av rang förstås, på sina villkor. Och vilken hund uppskattar inte en go´fåtölj med den utsikten? <3
        "They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
        ~25l vatten

        Kommentar

        • 1claire
          • February 2019
          • 2


          I have a big black chow at home, I can't add a photo yet since I am still a newbie.
          He loves to take a bath using the
          booster bath replacement parts since its a dog breed. Aside from that he loves playing fetch in the park nearby.
          Senast redigerad av 1claire; 14 February 2019, 01:05.

          Kommentar

          Arbetssätt...