Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Vad har ni för hund ??

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Ursprungligen postat av Pickles Visa inlägg
    Gammal tråd, ja! ^_^
    jag har fortfarande kvar damen i inlägg #26 (hon fyller snart tretton) och dessutom en ljuvlig shiba inu som blir nio år i höst!

]"]Länk

]"]Länk
    Jättefina, shiba är ju också en favorit. Vår 12-åring är ju fortfarande vid god vigör. Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        IMG_0846.JPG
Visningar:	1
Storlek:	372.1 kB
ID:     	2398309 ​​​​​​​

Kommentera

• Ursprungligen postat av Ekenberg Visa inlägg

Jättefina, shiba är ju också en favorit. Vår 12-åring är ju fortfarande vid god vigör. Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0846.JPG Visningar:	1 Storlek:	372.1 kB ID:     	2398309
      Folk brukar säga det om shibor tills de får umgås med några på dåligt humör.
      Min vän och dåvarande sambo sammanfattade det rätt väl: "I mean, she's a wonderful dog and all... As long as she's someone elses problem...."
      Skämt åsido, rasen har visat sig vara helrätt för mig och jag lever för dem båda två. ^_^
      Din byracka verkar också lyckas njuta av åldrns höst.
      "They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
      ~25l vatten

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pickles Visa inlägg
        Folk brukar säga det om shibor tills de får umgås med några på dåligt humör.
        Min vän och dåvarande sambo sammanfattade det rätt väl: "I mean, she's a wonderful dog and all... As long as she's someone elses problem...."
        Skämt åsido, rasen har visat sig vara helrätt för mig och jag lever för dem båda två. ^_^
        Din byracka verkar också lyckas njuta av åldrns höst.
        Hahaha, jag har hört att shibor har hög integritet och kraftigt humör, min vovve är allt livsnjutare.....som sin herre

Kommentera

• Ursprungligen postat av Ekenberg Visa inlägg

Hahaha, jag har hört att shibor har hög integritet och kraftigt humör, min vovve är allt livsnjutare.....som sin herre
          De är som bortskämda kungligheter i trotsåldern, fast med vassare tänder, mer drama och ninjaskills!
          Fast också livsnjutare av rang förstås, på sina villkor. Och vilken hund uppskattar inte en go´fåtölj med den utsikten? <3
          "They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
          ~25l vatten

Kommentera

• I have a big black chow at home, I can't add a photo yet since I am still a newbie.
            He loves to take a bath using the
            booster bath replacement parts since its a dog breed. Aside from that he loves playing fetch in the park nearby.
            Senast ändrad av 1claire; 2019-02-14, 02:05.

Kommentera

Sparar...
            X