Anmälan till Zoopet Gold

Kollaps
Det här är ett klibbigt ämne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • andreassofus
    • November 2005
    • 5643

    tack ska du ha. kan man få röd text då om man e goldmedlem o "glada gubbar" för de hittar ja inte

    andreas
    Mvh Andreas
    min zoon
    msn adress

    Kommentar

    • qenzo
      • February 2005
      • 1747

      Ursprungligen postat av Guy Palm
      Svar till Kjell och genzo
      Problemet var snarare att genzo var för snabb. Han hade inte fått någon guldmal när han skrev inlägget. Skall nog fungera nu
      Ja jag var nog lite för snabb, skuttade ju hit direkt när jag fått mailet.
      Och du Guy... jag är en HON
      Var det meningen att du skulle ta åt dig personligen?

      Kommentar

      • RÖDLÖGA
        • February 2002
        • 3931

        Ursprungligen postat av andreassofus
        tack ska du ha. kan man få röd text då om man e goldmedlem o "glada gubbar" för de hittar ja inte andreas
        Det har du ändå. Finns i verktygsfältet ovan när du svarar på ett inlägg.
        FISHLOVERS
        Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
        En glad "svenssonakvarist"

        Kommentar

        • Guy Palm
          • March 2002
          • 5720

          Och du Guy... jag är en HON
          Ooops fel av mig, men du är lika välkommen bland Goldisarna, kul med så mycket kvinliga forumdeltagare
          Guy
          ,Poecilia,SKS,GOC,

          Kommentar

          • Maria - Sjöjungfru

            • January 2004
            • 4236

            Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
            Det har du ändå. Finns i verktygsfältet ovan när du svarar på ett inlägg.
            Fast man får inte använda snabbsvar, då funkar det inte
            Maria - Sjöjungfru

            Kommentar

            • andreassofus
              • November 2005
              • 5643

              ahh såg de nytt, tack
              Mvh Andreas
              min zoon
              msn adress

              Kommentar

              • Schull
                • August 2004
                • 2889

                Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
                Ursprungligen postat av andreassofus
                tack ska du ha. kan man få röd text då om man e goldmedlem o "glada gubbar" för de hittar ja inte andreas
                Det har du ändå. Finns i verktygsfältet ovan när du svarar på ett inlägg.
                Det verktygsfältet hittar inte jag, vart sitter det? postikoner ser jag, men dom kommer ju bara i rubrikrutan.
                Hela detta inlägg uppnår verkshöjd och är SKYDDAT av copyrightslagen!

                Kommentar

                • anna7607
                  • November 2005
                  • 1440

                  om du trycker på svara istället för snabbsvar så får du upp ett helt verktygsfält
                  lev livet medans de är värt att levas

                  Kommentar

                  • Schull
                    • August 2004
                    • 2889

                    Ursprungligen postat av anna7607
                    om du trycker på svara istället för snabbsvar så får du upp ett helt verktygsfält
                    Trycker alltid bara på svara, men ser inget värktygafält. Tryckte på svara när jag skrev det hära, vart exakt ska man se det?
                    Hela detta inlägg uppnår verkshöjd och är SKYDDAT av copyrightslagen!

                    Kommentar

                    • Birgitta W
                      • October 2005
                      • 2764

                      Ursprungligen postat av Schull
                      Ursprungligen postat av anna7607
                      om du trycker på svara istället för snabbsvar så får du upp ett helt verktygsfält
                      Trycker alltid bara på svara, men ser inget värktygafält. Tryckte på svara när jag skrev det hära, vart exakt ska man se det?
                      Om du först trycker på "avancerad" längst ner och sedan på den glada gubben högst upp som kommer fram då, så får du fram ett par hundra glada och arga gubbar mm.
                      Kontrollera att hjärnan är inkopplad innan munnen ansluts

                      Min zoon :
                      http://www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=902526

                      Kommentar

                      • Schull
                        • August 2004
                        • 2889

                        Ursprungligen postat av Birgitta W
                        Ursprungligen postat av Schull
                        Ursprungligen postat av anna7607
                        om du trycker på svara istället för snabbsvar så får du upp ett helt verktygsfält
                        Trycker alltid bara på svara, men ser inget värktygafält. Tryckte på svara när jag skrev det hära, vart exakt ska man se det?


                        Om du först trycker på "avancerad" längst ner och sedan på den glada gubben högst upp som kommer fram då, så får du fram ett par hundra glada och arga gubbar mm.
                        Trycker jag först på "avancerat" då ploppar det upp en ruta som säger "tryck på snabbsvar" trycker jag då på snabbsvar sedan avancerat, då blir det bara som vanligt när man ska skriva ett inlägg. Och dom enda gubbar jag ser det är dom under Meddelande rutan, och dom hamnar i rubrik rutan (den ledsna gubben däran nu). Anntingen är jag helt korkad, eller så är jag blind. Förklara gärna som om ni skulle göra det för en mer eller mindre intelligensbefriad Persson, antingen hära eller i PM.

                        MVH/Lasse
                        Hela detta inlägg uppnår verkshöjd och är SKYDDAT av copyrightslagen!

                        Kommentar

                        • Birgitta W
                          • October 2005
                          • 2764

                          Ja, inte vet jag vad som blir fel.. Jag klickar först på snabbsvar, sedan när rutan kommer upp klickar jag längst ner på "gå till avancerad". Det tar en liten stund sedan kommer rutan upp (rulla lite nedåt så ser du den) under den som kommer upp först. Och där är den glada gubben längst upp!

                          När du trycker på den så kommer först bara några gubbar upp men rulla neråt så kan du få fram ett par hundra gubbar, fiskar mm.
                          Funkar det för mig som är data-analfabet så funkar det för alla!
                          Kontrollera att hjärnan är inkopplad innan munnen ansluts

                          Min zoon :
                          http://www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=902526

                          Kommentar

                          • Schull
                            • August 2004
                            • 2889

                            ? Vart ska den däran glada gubben finnas? ska han finnas i tillägsalternativ rutan? där fins inget iaf. För ca 1 år sedan då hade jag smilis gubbar, men då var det prat om att det bara skulle vara Guldmedlemmar som skulle kunna använda dom. Så den funktionen försvann för mig, men nu har jag lagtmärke till att alla har dom gubbarna.. Därför började jag testa lite nu, men som sagt ingen glad Gubbe jag kan trycka på. Jag kan leva utan det.

                            /Lasse



                            Tack för hjälpen iaf... :-)
                            Hela detta inlägg uppnår verkshöjd och är SKYDDAT av copyrightslagen!

                            Kommentar

                            • Birgitta W
                              • October 2005
                              • 2764

                              Jag vet inte om det bara gäller guldmedlemmar, tror inte det...
                              Men högst upp i den nya rutan: Först en vit ruta som det står "Rubrik:" över. Sedan står det "Meddelande:" under där en beige ruta där det står: "Verdana", sedan "2", sedan "A", sedan kommer den glada Smile-gubben.
                              Hoppas du hittar den. Tycker själv det är kul med alla gubbar man kan få med!
                              Kontrollera att hjärnan är inkopplad innan munnen ansluts

                              Min zoon :
                              http://www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=902526

                              Kommentar

                              • Schull
                                • August 2004
                                • 2889

                                Nix. Det har inte jag i min ruta, märkligt, står bara "meddelande" inget mera.

                                Kjell eller någon kanske kan fixa eller se vad det är som är fel, för helt korkad är jag inte iaf..

                                /Lasse
                                Hela detta inlägg uppnår verkshöjd och är SKYDDAT av copyrightslagen!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...