Anmälan till Zoopet Gold

Kollaps
Det här är ett klibbigt ämne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Fan va kul att "målet" eller tvånget för att det skulle gå + - noll är infunnet, hoppas några till blir gold så ni får en slant själva oxo.
    Jepp nu är minimimålet uppnått men det fattas ändå en bit för att det skall gå +- noll eftersom det som alltid dykt har upp ett antal extra kostnader efter vägen, men dit når vi säkert också.
    Och det fattas oerhört mycket för att det skall ha gått +- noll (åtskilliga tusen timmars arbete oräknat) fråt starten räknat - för de skulle det krävas oerhört många fler medlemmar, men strunt samma - det finns ingen anledning attgråta över spilld mjölk
    Nu ser vi framåt och kul att vi nu är fler än 300 Goldisar .
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • RÖDLÖGA
      • February 2002
      • 3931

      Men Sidan är väl på den "säkra" sidan nu? Näst intill ialla fall väl?
      FISHLOVERS
      Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
      En glad "svenssonakvarist"

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
        Men Sidan är väl på den "säkra" sidan nu? Näst intill ialla fall väl?
        Jodå - över 300 så kör vi garanterat vidare som vi sagt tidigare, men det ger inget som helst utrymme för de "extavaganser" som vi planerat och pratat om tidigare.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • RÖDLÖGA
          • February 2002
          • 3931

          Härligt. Håller tumarna för Zoopet!!!!
          FISHLOVERS
          Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
          En glad "svenssonakvarist"

          Kommentar

          • petnym
            • May 2002
            • 5028

            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
            Och det fattas oerhört mycket för att det skall ha gått +- noll (åtskilliga tusen timmars arbete oräknat) fråt starten räknat - för de skulle det krävas oerhört många fler medlemmar, men strunt samma - det finns ingen anledning attgråta över spilld mjölk
            Vad försörjer du dig på egentligen(?), du verkar ju lägga nästan hur mycket tid som helst på Zoopet...
            Gräset är grönare på andra sidan glaset...
            Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
            Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Vad försörjer du dig på egentligen(?), du verkar ju lägga nästan hur mycket tid som helst på Zoopet...
              Sålde ju min grossistverksamhet 1999 så det blev väl lite pengar över där även om några hundratusen försvann till Zoopet så finns det lite kvar på kistbotten.
              Mitt "jobb" (dvs det som dra in lite pengar) idag är väl att jag ger ut en ny BTN bok varannat år och de kommer ju i rätt stor upplaga (den senaste på 8 språk i 35.000 exemplar) + att jag sporadiskt gör lite konsultjobb inom branschen.
              Dessa jobb gör väl att jag kan ta ut en acceptabel årslön (typ industriarbetarlön) + att jag kan åka runt på lite mässor och sånt.
              En rätt behaglig tillvaro - men lite långtråkig eftersom jag väl egentligen inte gillar skrivbordsarbete så mycket och det är ju nästan bara det jag pysslar med för tillfället.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Paula&Jimmy
                • April 2005
                • 397

                Här är vi *vinkar*

                Här är vi, medlem 299.

                Nu vet jag däremot inte .. hur lägger man in bilder? Hur visas det att man är medlem? Ingenting verkar vara någon skillnad, jag kan inte gå in o titta på dom "mal-märkta" fiskarna, för jag kan inte logga in.. Hade detta problemet även som 'vanlig' medlem. Nu när jag är Goldmedlem så vill jag gärna kunna utnyttja det.

                Vart går jag för att lägga in bilder o videofilmer.. tänker ev. åka å köpa mig en digitalkamera i helgen för att skyta med mina vackra fiskar men jag vet inte hur jag ska gå till väga juuuuuu *sucka*

                Hoppas det inte är något problem som ligger i min dator, har haft kontakt med Christer här på Zoopet angående min inloggning.
                Just nu kan jag bara gå in genom ett påminnelsemail från er, där jag klickar på länken "Redigera profil" därifrån kan jag sedan smyga vidare..
                Så ska jag inte behöva göra.. ändå kommer jag inte in som goldmedlem då.

                Hjäääälp !! Massa frågor.. vill vill vill in på goldsidorna nuuuu

                Tacksam för svar!!

                //Paula (&Jimmy)
                Proffsiga amatörer (...?)


                Paulas zoon

                Kommentar

                • Maria - Sjöjungfru

                  • January 2004
                  • 4236

                  Välkommen hit!
                  När fakturan är betald och Christian har lagt in Er (dig) som guldmedlem står det i den här tråden + att det finns en guldmal vid namnet.
                  Maria - Sjöjungfru

                  Kommentar

                  • COBRAN
                    • June 2004
                    • 59

                    Vadå dyrt ??

                    Vill bara tala om att jag inte gnällde på priset (ang skärpning zoopet) utan sättet ..att man inte kunde logga in under 14 dagar ..Mvh Peter ......Annars tack för en kanonbra sajt.!!

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Svar till Paula & Jimmy:
                      Ja egentligen har ju Maria redan svarat. Man blir som sagt i regel inloggad som Gold-medlem samma daga eller dagen efter som vi fått in betalningen (posten - banken tar i regel 3 arbetsdagar på sig att för få fram don betalning till oss) och er betalning har som sagt ännu inte kommit fram.

                      Svar till Cobran:
                      Varför du inte kunde logga in under 14 dagar har jag inte en susning om - Zoopet har i alla fall de senase månaderna inte haft något avbrott på mer än 2 dygn (vid flytten).
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • Raven
                        • February 2005
                        • 15385

                        om jag inte minns fel så kunde cobra inte logga in då han försökte bli medlem när du var bortrest Kjell och inte hade läst information om det.
                        LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
                        Faktatråd Om AkvarieVatten
                        Växtakvaristernas Paradis

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Ursprungligen postat av Raven
                          om jag inte minns fel så kunde cobra inte logga in då han försökte bli medlem när du var bortrest Kjell och inte hade läst information om det.
                          OK så kanske det var men det var väl knappast Zoopets fel eftersom vi talat om det i god tid i förväg. Han var ju då i och för sig också inloggad men inte reggad som GOld-medlem och alla som betalar in sin avgift blir också Gold-medelmmar i ett år så ingen blir lurad på någon dag bara för att vi någon gång skulle vara så oförskämda att vi vill vara lediga någon gång
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • COBRAN
                            • June 2004
                            • 59

                            Gold

                            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                            Svar till Paula & Jimmy:

                            Ja egentligen har ju Maria redan svarat. Man blir som sagt i regel inloggad som Gold-medlem samma daga eller dagen efter som vi fått in betalningen (posten - banken tar i regel 3 arbetsdagar på sig att för få fram don betalning till oss) och er betalning har som sagt ännu inte kommit fram.



                            Svar till Cobran:

                            Varför du inte kunde logga in under 14 dagar har jag inte en susning om - Zoopet har i alla fall de senase månaderna inte haft något avbrott på mer än 2 dygn (vid flytten).




                            Jag menade som Goldmedlem gick det ju inte ........även om jag själv ej är det än........ska bli..när pensionen kommer ....Men jag tycker att jag blev orättvist behandlad av vissa medlemmar, som kallat mig snål mm, det var ju inte priset det var fråga om , för det är ju egentligen en struntsumma ....Nä det var principen .........

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Nej - det är ganska klart att om man inte är GOld-medlem så blir man inte reggad som Gold-medlem .
                              Ingen admin på Zoopet har förövrigt påstått att de som inte vill bli Gold-medlemmar är snåla eller något annat.
                              Däremot anser vi att dom som anmäler sig och sedan struntar i att betala fakturan är sabotörer som gör att vi får en massa helt onödigt arbete vilket försenar och fördyrar för oss att driva Zoopet.
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • COBRAN
                                • June 2004
                                • 59

                                missförstånd..........

                                Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                                Nej - det är ganska klart att om man inte är GOld-medlem så blir man inte reggad som Gold-medlem .

                                Ingen admin på Zoopet har förövrigt påstått att de som inte vill bli Gold-medlemmar är snåla eller något annat.

                                Däremot anser vi att dom som anmäler sig och sedan struntar i att betala fakturan är sabotörer som gör att vi får en massa helt onödigt arbete vilket försenar och fördyrar för oss att driva Zoopet.






                                läser du inläggen på (skärpning zoopet) så ser du att vissa är snåla så dom skriker när dom s....r enligt ett par medlemmar ....och det är bla mig dom syftar på .....fast jag inte sagt något om själva summan..........Håller med dig i övriga frågor annars....

                                Kommentar

                                Arbetssätt...