Anmälan till Zoopet Gold

Kollaps
Det här är ett klibbigt ämne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Nyanmäld sedan förra rapporten - sedan efterlyses fortfarande saltatrix enligt ovan



    Jonas_

    Totalt har nu 187 st anmält sig

    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Christian Alfredsson

      • December 2001
      • 707

      bulair och stahl_mikael är inlagda då de betalt.
      ________________________
      Christian Alfredsson
      http://www.tropheus.info

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Nyanmälda sedan förra rapporten - sedan efterlyses fortfarande saltatrix enligt ovan



        MÃ¥ns

        Alexander Ylipää

        Thengwyn

        Totalt har nu 190 st anmält sig

        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Kramfors
          • January 2003
          • 7265

          Zoopet gold, det stavas väl guld.

          Nåja det blir en liten skara på ca 200 pers har tillgång till allt på Zoopet, är det inte mycket "jobb" för att nå så få medlemar.

          Lycka till.

          Medlem sen: 2003/01/06 till: ?
          http://www.kramforskoi.com/

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Nåja det blir en liten skara på ca 200 pers har tillgång till allt på Zoopet, är det inte mycket "jobb" för att nå så få medlemar
            Nåja når vi inte 300 så läggs Zoopet ner så lite fler blir vi förhoppningsvis.

            300 medlemmar innebär ju också i alla fall att vi i fortsättningen slipper betala pengar för att driva sidan.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • erikthur
              • March 2004
              • 9953

              Zoopet står väl inför två kriser egentligen.

              Dels behöver väl Kjell uppmot 300 betalande medlemmar för att ekonomin skall klara sej (enligt vad han uppgett tidigare).

              Dels kan zoopet forum knappast fortsätta att vara ett levande forum på samma sätt som tidigare baserat på bara 200 medlemmar.

              Kjell behöver fler betalande medlemmar.

              Och forumet behöver verkligen att alla aktiva som inte blir betalande medlemmar återkommer och fortsätter att bidra till forumet.
              Killies is a lifetime passion

              Kommentar

              • oveb
                • January 2004
                • 2577



                Om någon enstaka "hasbeen" inte återvänder lär ju inte påverka...
                Tröttnade på sötvatten... Finns numera på saltvattensguiden.se.

                Kommentar

                • erikthur
                  • March 2004
                  • 9953

                  oveb kanske har rätt i den saken.

                  Men inlägget låter ju lagom trevligt.

                  Själv tycker jag att zoopet forum känns viktigt även om mycket som skrivs här inte faller mej riktigt i smaken.

                  Jag vill gärna värna om forumet och hoppas att så många som möjligt kommer tillbaka till skillnad tydligen...
                  Killies is a lifetime passion

                  Kommentar

                  • erikthur
                    • March 2004
                    • 9953

                    Förresten så var det ju du oveb som hoppade på mej i en tidigare tråd (n/a-deleted) så då får jag väl tolka detta som personligt och därmed kränkande.
                    Killies is a lifetime passion

                    Kommentar

                    • Sonja
                      • October 2003
                      • 7357

                      Jamen forumet kommer att vara kvar för alla precis som förut. Både för betalande och inte betalande.
                      Alltid nyfiken!
                      Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                      Kommentar

                      • erikthur
                        • March 2004
                        • 9953

                        Citat:

                        Alla de som idag är registrerade som medlemmar på Zoopet (ca. 8.100) kommer att få ett mail om att registrera om sig i det nya forumet. Vid utskicket kommer vi att använda den mailadress som ni är registrerade på – ni som vet med er om att ni fått en ny mailadress efter att ni registrerade er – gå in och ändra. Slut citat.



                        Dvs alla som vill fortsätta på forumet måste registrera om sej på nytt. Det kan på sätt och vis vara bra att se hur många som verkligen är tillräckligt aktiva för att fortsätta i forumet. Men ett visst avbräck lär det nog resultera i.



                        TILLÄGG: Just nu har 826 olika zoopetare skrivit inlägg på forumet under december månad. Något av ett riktmärke att jämföra med för januari månad.
                        Killies is a lifetime passion

                        Kommentar

                        • crx
                          • May 2004
                          • 103

                          Det är ju säkert många som inte vill betala innan det är flyttat och någorlunda klart, jag hoppas det iaf. Jag har inte varit speciellt aktiv pga alla helger osv, det är nog så för fler.



                          Alla som röstat har ju angett namn och epost så det är väl bara att skicka ett mail och påminna om att det Zoopet snart går över till Gold.

                          Inte som en fogde men som en välkomnande gest till nya Zoopet.
                          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=233236

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Det blir säkert ett visst avbräck med inlägg i forumet t.ex. de som skrivits av sådana som är reggade på falska e-mail adresser och de som inte orkar lägga 5 minuter på att regga om sig.

                            Men so what, om det nu skrivs 400 i stället för 550 inlägg om dygnet vad spelar det för roll - är man seriöst intresserad blir man nog kvar.
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Jag vill gärna värna om forumet och hoppas att så många som möjligt kommer tillbaka till skillnad tydligen...
                              Där ser man och jag som hade fått för mig att det var tvärtom



                              Nyanmälda sedan förra rapporten - sedan efterlyses fortfarande saltatrix enligt ovan



                              Lenjar

                              daniel60

                              johan73

                              jeburning

                              Rawburt

                              Larry

                              Totalt har nu 196 st anmält sig





                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • erikthur
                                • March 2004
                                • 9953

                                Tvärtom Kjell!

                                Jag har väl aldrig på något enda sätt verkat mot forumet.

                                Även om jag aldrig påstått att jag tillhör din fan club.

                                Diskussioner javisst - onödiga och osakliga påhopp nej tack.

                                Men nuförtiden drar jag mej inte för att använda kränkande mail även vid gränsfall - som detta.
                                Killies is a lifetime passion

                                Kommentar

                                Arbetssätt...