Anmälan till Zoopet Gold

Kollaps
Det här är ett klibbigt ämne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Jag har nog samma krassa syn som Guy - för övrigrt så stravlar jag alri fel så jag behövler inte denna funcktiion



    Även om det inte finns något stavprogram inbyggt så innehåller det nya forumet många andra nya saker som gör det intressantare.

    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Kramfors
      • January 2003
      • 7265

      Här är en bild från ett forum jag brukar kolla, går det att ha sådana bilder i nya forumet http://photogallery.pets2u.com.my/data/521/2745DSC00319.JPG
      http://www.kramforskoi.com/

      Kommentar

      • Guy Palm
        • March 2002
        • 5720

        Bilderna i forumet är klickbara så du kan få dem i fullformat. Likadant med medlemsbilderna och Zoopets fiskarkiv



        Guy
        Guy
        ,Poecilia,SKS,GOC,

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          I själva forumet så tillåts max 400x400 pixlar av praktiska skäl för att det skall vara någorlunda hanterbart (däremot kan man lägga in foton i fullformat i medlemmarnas bildarkiv).

          Forumet ger också möjlighet för de som har modem att inte tillåta visning av foton - då syns bara en länk i forumet.



          Det skall väl också sägas att möjligheten att lägga in foton enbart finns för Plus-medlemmar.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            I och med att Plussare kan lägga in foton i nya forumet så har jag funderat över att lägga in två nya kategorier i forumet



            1/ Projekt - t.ex. hur man bygger en bakgrund, eller startar upp ett växtakvarium etc. etc. (fick tips om detta i en annan tråd och nappade på idén).

            2/ Vilken fisk är detta? Många gånger så har man en fisk som man inte känner till namnet på och därmed ofta inte heller i vilken kategori man skall lägga frågan - på detta sätt så blir det en egen "Gissa/Veta fisken kategori.



            Vad tror ni om dessa förslag?
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Roger O
              • May 2004
              • 83

              låter alldeles förträffligt bra med en gissa fisken kategori.

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                Nyanmälda sedan förra rapporten - sedan efterlyses fortfarande saltatrix enligt ovan



                Nummer9

                Totalt har nu 176 st anmält sig





                Inga fler som har synpunkter på detta?



                I och med att Plussare kan lägga in foton i nya forumet så har jag funderat över att lägga in två nya kategorier i forumet



                1/ Projekt - t.ex. hur man bygger en bakgrund, eller startar upp ett växtakvarium etc. etc. (fick tips om detta i en annan tråd och nappade på idén).

                2/ Vilken fisk är detta? Många gånger så har man en fisk som man inte känner till namnet på och därmed ofta inte heller i vilken kategori man skall lägga frågan - på detta sätt så blir det en egen "Gissa/Veta fisken kategori.



                Vad tror ni om dessa förslag?
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Marie J
                  • January 2004
                  • 10616

                  Tycker det låter som ett alldelles utmärkt förslag Kjell!
                  /Marie.

                  Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                  En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                  Kommentar

                  • Maria - Sjöjungfru

                    • January 2004
                    • 4236

                    Ursprungligen skickat av Marie J

                    Tycker det låter som ett alldelles utmärkt förslag Kjell!
                    Jag håller med föregående talare!! Kanonförslag!!
                    Maria - Sjöjungfru

                    Kommentar

                    • ray
                      • January 2002
                      • 954

                      Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman

                      I själva forumet så tillåts max 400x400 pixlar av praktiska skäl för att det skall vara någorlunda hanterbart (däremot kan man lägga in foton i fullformat i medlemmarnas bildarkiv).
                      Vad menar du med fullformat ? Även bilderna i medlemmarnas bildarkiv har max storlek ,1000x1000 pixlar tror jag .
                      ==> Mitt Bildarkiv ==> Mina Video ==> Min Zoon

                      Kommentar

                      • sockerconny
                        • October 2004
                        • 2349

                        Tummen upp!!!

                        Ett alldeles lysande förslag!!!


                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Vad menar du med fullformat ? Även bilderna i medlemmarnas bildarkiv har max storlek ,1000x1000 pixlar tror jag .
                          Klantigt uttryckt av mig - eftersom jag är dataidiot så talar jag inte dataspråk. Så fullformat för mig det är när det täcker hela min skärm.

                          Korrekt uttryckt är 1000x1000 pixlar som du skriver - tack för påpekandet.

                          Många fina kort på intressanta och lite ovanliga fiskar du redan lagt in på nya Zoopet ray - kul.



                          Kul också att ni tyckte ovanstående förslag (två nya kategorier) var bra.
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • Stenborg
                            • April 2003
                            • 367

                            Gillar båda förslagen skarpt.

                            Kommentar

                            • Sonja
                              • October 2003
                              • 7357

                              Kanonbra förslag, bägge. Dom kommer jag att utnyttja.
                              Alltid nyfiken!
                              Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                              Kommentar

                              • Hasse H
                                • August 2004
                                • 2111

                                Instämmer med er övriga, bra förslag!
                                mvh Hasse
                                Det man inte vet, har man ingen aning om.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...