Anmälan till Zoopet Gold

Kollaps
Det här är ett klibbigt ämne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Mycket märkligt - jag bifogade t.o.m. fakturan när jag svarade dig på det mail som du nämner ovan.

    Den kanske är nånstans ute i cyberrymden och cirkulerar - ibland kan faktiskt mail ta flera tinmmar på sig att komma fram.

    Nu skickade jag i alla fall fakturan ytterligare en gång.



    Nu skall alla anmälda ha fått en faktura....
    Så skrev jag ovan men det var inte helt korrekt - alla som hade anmält sig kl. 08.00 i morse skall nu ha fått sin faktura.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • uffe
      • January 2002
      • 865

      nu kom det 2st mail,tydligen tungt ute i cyberrymden idag,nu ska jag bara betala in o hoppas på att det funkar problemfritt.
      // Uffe

      Kommentar

      • erikthur
        • March 2004
        • 9953

        Apropå cyberrymden vet jag att det en gång tog en vecka för ett mail att komma fram - till och med snail mail hade varit snabbare.

        Om zoopet plus avvaktar jag tills vidare.

        Vad gäller artbeskrivningar betalar jag nämligen redan för KILLI-DATA ONLINE.

        Och de gånger jag besöker zoopet utanför forumet är bara någon gång i månaden högst.
        Killies is a lifetime passion

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Apropå cyberrymden vet jag att det en gång tog en vecka för ett mail att komma fram - till och med snail mail hade varit snabbare.
          Jag skall alltid vara värst - men jag fick faktiskt en gång ett e-mail mer än ETT ÅR efter att det skickades. Helt omöjligt säger alla - men inte desto mindre så hände det i alla fall och ingen som tittade på det kunde förklara hur det hade gått till.



          Oavsett vilket - skönt att du äntligen fick fakturan uffe.



          Och du erikthur är välkommen när du känner för det - vet du föresten någon killi-utställning eller något annat ställe där det finns massor av killis. De skall också vara möjliga att fota ganska lätt.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • uffe
            • January 2002
            • 865

            japp! allt löste sig till slut.
            // Uffe

            Kommentar

            • simosaurus
              • July 2004
              • 373

              Nu e det ju så att jag inte har en aning om hur man ska betala den här fakturan, så om någon skulle kunna förklara så skulle det vara mkt bra



              Discus bilder: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=272524

              Kommentar

              • simosaurus
                • July 2004
                • 373

                Aha, missade post och bank girot
                Discus bilder: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=272524

                Kommentar

                • jolon
                  • December 2002
                  • 1075

                  Konstigt att så många inte har fått just fakturan

                  fantastiskt initativ av kjelle och Christian att våga ta det här steget, full kred till er! (ja jag trodde att det skulle fastna vid en poll och inget mer) min ansökan kommer senare i månaden!
                  My internet should be readonly.

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Följande nya Plus medlemmar har anmält sig



                    carmahan

                    andersr

                    Race



                    Totalt är det nu 120 medlemmar

                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • SaraP
                      • August 2004
                      • 140

                      Vad händer om man inte kan betala färrän den 25:e pga oförutsedda utgifter?
                      *Min Zoon*

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        Vad händer om man inte kan betala färrän den 25:e pga oförutsedda utgifter?
                        Om man nu inte har pengar att betala just nu så bör man ju vänta med att anmäla sig tills man har det. Om man sedan bara drar över en faktura med några dagar så kan jag dock avslöja så mycket som att risken för att kronfogden skall hälsa på är obefintlig
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • larssonn
                          • March 2003
                          • 9

                          Hej Kjell Och Christian

                          Jag har betalt min faktura den 8/11

                          en liten fråga måste man vänta ända till 1/1 eller går det att komma in på ZP+ och tjuvkika innan och går man till väga i så fall

                          /Niclas
                          /Niclas Larsson

                          Kommentar

                          • fc25
                            • September 2003
                            • 330

                            Mina pengar fördes över 8/11 men sen hände inget mer, inget lösenord har jag fått och mitt användarnamn verkar inte finnas eftersom jag inte kan skicka efter ett nytt lösenord. Ska jag vänta lite till eller är det nåt fel?
                            //Fredrich

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              inget lösenord har jag fått och mitt användarnamn verkar inte finnas eftersom jag inte kan skicka efter ett nytt lösenord. Ska jag vänta lite till eller är det nåt fel?
                              Jag har betalt min faktura den 8/11

                              en liten fråga måste man vänta ända till 1/1 eller går det att komma in på ZP+ och tjuvkika innan och går man till väga i så fall
                              Ingen har fått något lösenord ännu eftersom vi ännu inte har släppt in någon.

                              Som tidigare meddelats så var det tänkt att vi skulle öppna vissa delar i slutet av denna vecka men allt har blivit fördröjt pga strulet med fakturorna som ni kunnat läsa om tidigare i tråden.

                              Är just tillbaka från Christian där vi gått igenom vissa problem och nu kommer Christian att jobba resten av natten med att lösa dom.

                              Sedan kommer jag att sitta hela helgen och flytta foton samt korrläsa.

                              Vi räknar med att kunna öppna vissa deler för testning i början av nästa - då kommer alla som betalt in att få ett mail med instruktioner.

                              Det är alltså ingen mening med att ni försöker komma in nu.

                              När starten sker så komer det också att meddelas i denna tråd.
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • larssonn
                                • March 2003
                                • 9

                                Härligt arbete pojkar de blir stjärna i boken
                                /Niclas Larsson

                                Kommentar

                                Arbetssätt...