Avdelningar i forumet markeras felaktigt som olästa

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • stefant
    svarade
    Vill bara tillägga att jag har problemet även utan att använda mer än en enhet. Det är väl inget att göra åt.

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Har du många enheter blir det lätt osynk.

    Lämna en kommentar:


  • stefant
    svarade
    Ursprungligen postat av admin
    Den behövde nog bara en lite återställare.
    Nu har det börjat igen men det är väl inget att göra åt utan jag får leva med det om jag ska använda olika enheter.

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Den behövde nog bara en lite återställare.

    Lämna en kommentar:


  • stefant
    svarade
    Ursprungligen postat av admin
    Hur har det fungerat?
    Det funkar bra än så länge.

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Hur har det fungerat?

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Jag ändrar tillbaka igen.

    Lämna en kommentar:


  • stefant
    svarade
    Avdelningar som markerats att innehålla olästa inlägg markeras nu inte av, varken på dator eller mobil. Så det valet du kunde göra verkar vara sämre.

    Lämna en kommentar:


  • stefant
    svarade
    Vad som händer såhär långt är att avdelningar inte avmarkeras att innehålla nya inlägg. Men jag testar vidare.

    Lämna en kommentar:


  • stefant
    svarade
    Ursprungligen postat av admin
    Det fanns ett val jag kunde göra. Kan du kolla hur det fungerar under några dagars tid och återkomma.
    OK, jag ska rapportera om felet dyker upp. Det har det gjort bara ibland.

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Det fanns ett val jag kunde göra. Kan du kolla hur det fungerar under några dagars tid och återkomma.

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Markera oläst innehåll är den enda funktion på Zoopet som använder cookies. Den skiljer sig från de andra när man listar oläst.

    Så för att få den att funka får man bara använda en enhet och ha cookies aktivt.

    Det hade varit roligare om det sparades i databasen... ska fråga utvecklarna.

    Lämna en kommentar:


  • stefant
    startade ett ämne Avdelningar i forumet markeras felaktigt som olästa

    Avdelningar i forumet markeras felaktigt som olästa

    Jag vill påtala något som händer mig titt som tätt i forumet och har hänt under de år jag använt forumet, nämligen att avdelningar i forumet, och då menar jag på den nivån där t.ex. denna heter "Zoopet.com", markeras att innehålla olästa inlägg när de inte gör det. Senast idag var det så. Då markeras kanske tio avdelningar att ha olästa inlägg. När jag sedan går in på en sådan avdelning finns det inga olästa inlägg, men jag måste då klicka på den översta tråden och öppna den för att markeringen av avdelningen ska försvinna. Detta är störigt och gör forumet mindre användarvänligt.
Arbetssätt...