19 miljoner visningar av Zoopets artbeskrivningar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #16
    Faktiskt så abonnerar även kedjorna Djurmagazinet och Arken på artbeskrivningarna sedan är det ju förstås upp till affärerna själva om de använder dom.
    Myndigheterna kräver ju att alla som säljer djur skall informera om djuret vid köpet (vilket jag tycker är bra) men sedan är det långtifrån alltid så att myndigheterna bryr sig om att kolla om affärerna följer lagstiftningen.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Bluewing

      • August 2012
      • 10522

      #17
      På sätt och vis Kjell blev ju detta artregister på Zoopet den bok som inte blev utgiven. Ett stort tack för denna gärning. Så fantastiskt med denna faktabank på svenska för oss goldmedlemmar.
      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
      Juwel Lido 120

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #18
        Ursprungligen postat av Bluewing
        På sätt och vis Kjell blev ju detta artregister på Zoopet den bok som inte blev utgiven. Ett stort tack för denna gärning. Så fantastiskt med denna faktabank på svenska för oss goldmedlemmar.
        Jodå - men ändå lite synd för jag hade fått "tiggt" ihop ytterligare en bit över tusen foton utöver de som är här till denna bok och de kan jag inte använda på nätet, men det är ingen anledning att gråta över spilld mjölk

        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        Arbetssätt...