Trasiga länkar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Trasiga länkar?

    Är det bara jag som får ett felmeddelande om att det inte går att nå sidan när jag klickar på trådlänkar under "Senaste" till höger i forumet? Så har det varit ett tag. Har även för mig att det blir så när jag skriver ett inlägg i en tråd med flera sidor, men inte manuellt går till sista sidan först. Men inlägget brukar laddas upp ändå, trots felmeddelandet.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Funkar här i alla fall
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #3
      En del av länkarna funkar, men inte alla. Kom på ytterligare ett fel nu, lyckades inte komma till den här tråden genom att klicka på länken under "Notifications", då får jag ett annat felmeddelande.
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Ett exempel på en tråd som jag inte kan ta mig till via "Senaste"-listan är PiaJos "Tvättstugan". Däremot kan jag ta mig till Mats Bryzells Akvariestugan.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • admin
          Christian Alfredsson

          • November 2004
          • 11220

          #5
          Kan du skicka en skärmdump hur du klickar till christian@zoopet.com så kollar jag på det.
          Christian Alfredsson
          Tekniskt ansvarig Zoopet

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #6
            Den här trådlänken funkar inte heller. Klickar på länken direkt i "Senaste"-listan, och kommer till Hemfliken, där jag får det här felmeddelandet:

            "Ogiltig sid-URL. Om detta är ett fel och du borde kommit till en sida är det snällt om du vill kontakta administratören och berätta hur du fick meddelandet."

            Samma fel uppstår när jag försöker nå trådarna via "Meddelanden"-fliken längst upp. Och det är alltid samma trådlänkar som fungerar/inte fungerar.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            Arbetssätt...