Ny Zoopettävling - "på Facebook"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    #31
    Grattis Rolf !
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48147

      #32
      Och nu startar majomgången av denna tävling. Det gäller alltså att på Facebook gilla, dela och/eller kommentera (för ytterligare info se första inlägget i denna tråd) den senast inlagda artbeskrivningen på Zoopet - nämligen den på Guianacara dacrya Denna artbeskrivning är öppen för alla.

      Det kommer att komma ytterligare en "tävlingsartbeskrivning" under maj
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48147

        #33
        Och nu är det andra och sista omgången av denna tävlingen för maj. Det gäller alltså att på Facebook gilla, dela och/eller kommentera (för ytterligare info se första inlägget i denna tråd) den senast inlagda artbeskrivningen på Zoopet - nämligen den på Ameca splendens Denna artbeskrivning är öppen för alla.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48147

          #34
          Dragningen i maj-omgången av denna tävling sker i morgon och de som deltar är de som har gillat, delat och kommenterat artbeskrivningarna för Guianacara dacrya samt på Ameca splendens på Facebook - lista över dessa kan du se nedan.

          Guianacara dacrya
          Gillat: Peter Nyman, Kent Andersson, Robert Sundholm, Tyko Feather, Johnny Fredriksson, Eva Lindqvist
          Kommenterat: Tyko Feather

          Ameca splendens
          Gillat: Kent Andersson, Christer Claesson, Eva Lindqvist, Jan Johansson, Kajsa Kai Erik, Cathrin Lindholm, Johnny Fredriksson, Sofia Schwenius, Ulf Sahlin

          Intresset var stort för denna tävling i mars då det fanns hela 119 gillat/kommentarer/delningar, men tyvärr har intresset minskat enormt för tävlingen. Tur för de som deltar i tävlingen för deras chanser att vinna ökar ju, men däremot så är det tråkigt för Zoopet för tanken med tävlingen är ju att det skall spridas lite reklam på Facebook. Ett stort tack till de som deltagit denna månad.

          Vi tar nu ett uppehåll i tävlingen

          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48147

            #35
            Den som hade turen med sig i dragningen och vinner ett års goldmedlemskap var Sofia Schewenius - stort grattis
            Senast redigerad av Kjell Fohrman; 04 June 2016, 20:02.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Jesper Broman
              • November 2012
              • 3445

              #36
              Jag tror själva Facebook är boven i dramat att inte så många har gillat inläggen sista två månaderna då jag inte har sett inläggen i mitt flöde, även att jag Gillar Zoopets sida på Facebook.
              Det enda tävlingsinlägget från Zoopet som jag har sett i mitt flöde är det som jag tryckte gilla på och deltog i, tror det var i april.

              Men jag ska va mer uppmärksam och leta upp dom själv för detta tycker jag är ett väldigt bra initiativ som förtjänar mycket mer uppmärksamhet och deltagande på Facebook

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48147

                #37
                Ursprungligen postat av Jesper Broman
                Jag tror själva Facebook är boven i dramat att inte så många har gillat inläggen sista två månaderna då jag inte har sett inläggen i mitt flöde, även att jag Gillar Zoopets sida på Facebook.
                Det enda tävlingsinlägget från Zoopet som jag har sett i mitt flöde är det som jag tryckte gilla på och deltog i, tror det var i april.

                Men jag ska va mer uppmärksam och leta upp dom själv för detta tycker jag är ett väldigt bra initiativ som förtjänar mycket mer uppmärksamhet och deltagande på Facebook
                Låter lite märkligt att man inte har sett inlägget i flödet om man "gillar" Zoopet. Men det är väl som så att själva huvudinlägget snabbt flödar förbi (som allt på FB) och om många ser det just då och då gillar/kommenterar/delar och då ser ännu fler det osv......

                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                Arbetssätt...