Hockey-Vm!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Dags för det årliga uppvaknandet ur idet för den här tråden. Hmm, hoppas att det inte är kanadensarna som firar imorr'n... Sverige slog nyss Finland i semin med 4-1
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Marten64

      • July 2012
      • 1020

      Roligt, trots att det årstidsmässigt alltid känns fel. Är rädd att det blir Kanada som firar men kanske kan Nylander/Bäckström sätta stopp för det.
      /Johan
      / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        Vinner Kanada det här så... tack domaren! Kanadas kvitteringsmål kom till efter en svensk utvisning, och en uppenbar kanadensisk filmning.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          Puh... Det finns en rättvisa Straffar, och Kanada satte inte en enda.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48147

            Är inte mycket för hockey men kollade i alla fall halva förlängningen och straffarna så det var ju hyfsad timing
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Marten64

              • July 2012
              • 1020

              Underbart! Guld! Det var ju en riktig rysare!!
              /Johan
              / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                Ursprungligen postat av Marten64
                Underbart! Guld! Det var ju en riktig rysare!!
                /Johan
                Som kanske inte hade behövt bli så ryslig om domaren inte hade blåst utan att ha sett hela situationen, om nå't skulle kanadensaren ha åkt ut för filmning. Men men, det gick ju vägen ändå
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                Arbetssätt...