Jag har slutat att röka med Champix o Allan Carr!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • BlueJ
    • January 2008
    • 261

    Katharina hur länge har du hållt upp nu??
    The nicest person is nott always the winner

    Kommentar

    • Katharina
      • December 2006
      • 4045

      Ursprungligen postat av BlueJ
      Katharina hur länge har du hållt upp nu??
      Åhh.. Sorry, missade frågan.. Jag gick tillbaka och kollade här på länken så 11/11-07.. Det blir alltså 9,5 månader... Ha ha... Jag har nästan glömt att jag har rökt..

      Sambon kämpar nu.. Plågar sig med att tigga typ 2 cigg om dagen och snusa portionssnus.. Synd att man inte bara kan hjärntvätta någon.. Jag tycker sååå synd om honom, det känns så sjukt att det kan vara så enkelt när man bara har en annan inställning. Den metala biten spelar så himla stor roll men man kan ju inte försätta någon annan i den sinnesstämningen utan man måste ju komma dit själv...
      Hoppas han fixar det.. Han gjorde ju tabben att lova grabben att han skulle sluta i sommar och nu börjar ju hösten komma så nu står han inmålad i hörnet...
      Ja, jag håller tummarna, men fasen vad snuset luktar...
      Ha dé bäst... Tina

      Kommentar

      • Ibanez
        • July 2006
        • 853

        Ursprungligen postat av JojjeN
        Ang. rökning så kommer jag aldrig börja, eller ens testa.

        Varför göra något som man VET troligen kommer leda till kroniskt gula tänder, dålig andedräkt, förtidig död, lungcancer, sköra ben, lungsot (Tror jag det heter), och att folk runt en lider av att få rök i fejset?

        Men ger man allt det för att "vara cool" från början, så har man ju valet.

        Obs, inte riktat mot någon här i tråden, så ta inte åt er om ni inte känner för det.
        gör vi inte heller.. det finns ingen riktigt bra förklaring till varför man röker.. hade det funnits svar så är det i klass med att man vet svaret på livets gåta..

        vill sluta själv men vill samtidigt inte.. varför är man inte teräckligt rationell och verkligen inser att detta är bara skadligt?
        antar att människan är programerad att vara destruktiv.. va vet ja..
        Era fiskar ger jag mina till frukost..

        Kommentar

        • Katharina
          • December 2006
          • 4045

          Ursprungligen postat av Ibanez
          gör vi inte heller.. det finns ingen riktigt bra förklaring till varför man röker.. hade det funnits svar så är det i klass med att man vet svaret på livets gåta..

          vill sluta själv men vill samtidigt inte.. varför är man inte teräckligt rationell och verkligen inser att detta är bara skadligt?
          antar att människan är programerad att vara destruktiv.. va vet ja..
          Prova att läsa tråden från början och se om du får motivation... Men Champix var ruskiga grejer... Men det är ju rökning också så...

          Varje dag tidigare man kan sluta så återhämtar sig kroppen bättre och lättare. Om du inte har motivation så se till att skaffa dig det och stoppa inte huvudet i sanden med den dåliga ursäkten att du har för svag karaktär eller inte riktigt vill ännu.
          Det vill du aldrig om du inte bestämmer dig för att vilja. Du är ju en knarkare och knarket äger dig och dina tankar.. inkl alla ursäkter...
          Hugg i idag istället för imorgon!!!!
          Ha dé bäst... Tina

          Kommentar

          • karinasfojg3
            • November 2020
            • 1

            Köpa Champix - https://euroclinix.net Tabletterna funkar. Det är nästan mirakulöst hur man efter några dagar får mindre lust att röka, hur man glömmer bort att röka trots att man ska röka som vanligt den första tiden.
            Senast redigerad av karinasfojg3; 11 January 2021, 16:44.

            Kommentar

            • VirginiaNorth
              • March 2021
              • 2

              Jag blev verkligen hjälpt av Allen Carr, varje gång jag ville röka satte jag mig bara och läste hans bok... Men efter ett tag visste jag redan det utantill ))) läs om det 5 gånger förmodligen )))
              Senast redigerad av VirginiaNorth; 24 March 2021, 08:41.

              Kommentar

              • laserfisk
                • October 2021
                • 3

                Vad grym du är som lyckades!

                Kommentar

                Arbetssätt...