Roliga uttalanden i en djuraffär?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Ursprungligen postat av Bygert
    En annan höjdare var ju han som berättade att nu hade hans boaormar parat sig så nu behövde han en äggkläckare. Att han arbetade på ett tropikhus gör ju inte den historien sämre.
    Tja, man får ju hoppas att han bara sa fel, och egentligen menade pyton
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • vinbok
      • November 2011
      • 147

      Var inne för ett tag sen i en butik, stod och resonerade med ägare som ond gjorde sig över att han hade problem i ett av karen att fiskarna bara dog, frågade då om han hade bra vatten värde i akvariumet. Han tar upp en ph sticka och går fram till karet och vispar runt lite kollar och säger jodå det är bra så inte det som är problemet.

      Kommentar

      • ecco
        • November 2010
        • 500

        Jepp...
        Man behöver inte vara kunnig i fiskhållande om man säljer dom...
        Eller??
        Sambons blogg om våra akvarium.
        http://mizan3.bloggsida.se/
        Senast uppdaterad bloggen avslutad pga problem med sidan

        Kommentar

        • RickardK82
          • August 2013
          • 230

          Jag minns ett besök i den loka zoo affären. Det var en familj som köpte ett typ juwel akvarie i 250 liter klassen. Vet inte dom exakta måtten. Men dom ville köpa ett gäng oscarer och det gick ju så klart bra enligt affären.

          Kommentar

          • HWH
            • March 2013
            • 2310

            Läst hela tråden och det rekommenderas. Mitt bästa bidrag måste väl vara när det var köp 10 betala för 6 eller nåt sånt på gibbis. Handlaren visade mig erbjudandet med orden att "jag har nu bra pris på de här trevliga små malarna"
            /Helena,
            Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

            Kommentar

            • VisualDarkness
              • February 2010
              • 7417

              Ursprungligen postat av HWH
              Läst hela tråden och det rekommenderas. Mitt bästa bidrag måste väl vara när det var köp 10 betala för 6 eller nåt sånt på gibbis. Handlaren visade mig erbjudandet med orden att "jag har nu bra pris på de här trevliga små malarna"
              Perfekt om man vill skoja till det lite på sommarens BBQ, mindre skojigt att slänga i ett kar modell normalstort.
              180l Sällskap:
              http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
              60l Asien:
              http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

              Kommentar

              • blaze1337
                • July 2014
                • 646

                Var i en butik där en liten unge ville ha öronål tillsammans med hennes tetror och guppys , i deras 160 liters akvarie

                när dem frågar en som arbetar där så säger han att det går hur bra som helst med öron ål (blir upp till 70 cm~~) i 160 liter
                med tetror o guppys ^^ skrattade högt när han sa det och gav ungens mamma "onda blicken" dem gick därifrån sen :P

                Kommentar

                Arbetssätt...