Stort grattis till Norrköping

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    Stort grattis till Norrköping

    Mycket bra gjort av Norrköping att ta hem guldet i Allsvenskan före de penningstarka storstadslagen IFK, Malmö och AIK.

    Så eftersom mitt lag, Elfsborg, inte riktigt höll hela vägen i år så är jag väldigt glad över att Norrköping gjorde det - stort grattis till dom
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    #2
    Å jag säger ett stort GRATTIS till Östersund som kommer att spela i Allsvenskan . Norrlandspojkar kan dom med

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48147

      #3
      Ursprungligen postat av Inger H
      Å jag säger ett stort GRATTIS till Östersund som kommer att spela i Allsvenskan . Norrlandspojkar kan dom med

      //Inger
      Instämmer - kul med lite nya lag i allsvenskan (även Jönköping är ju relativt "nya")
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Christer5
        • July 2015
        • 915

        #4
        Man kan undra vad som hände med Malmö lite konstigt att drabbas av två utvisningar.

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          #5
          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Instämmer - kul med lite nya lag i allsvenskan (även Jönköping är ju relativt "nya")
          Sen vill ju jag också förstås säga GRATTIS till Norrköping .

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • Christer5
            • July 2015
            • 915

            #6
            Grattis till Norrköping nu skall det firas antar jag

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48147

              #7
              Ursprungligen postat av Christer5
              Man kan undra vad som hände med Malmö lite konstigt att drabbas av två utvisningar.
              Bägge var helt korrekta och det kunde t.o.m. varit ytterligare någon utvisning för dem. Rosenberg är en elak jäkel på plan som alltid spelar på gränsen och denna gång såg domaren hans dumheter. Den andra utvisningen (efter 2 gula) var mer resultatet av att Malmö var tvungen att chansa framåt (de hade inte längre något att förlora) och då kom de på efterkälken bakåt och tvingades till riskabla brytningar vilket ledde till flera gula kort.

              Nu hoppas jag att Malmö tar sig samman till Champions Legaue-matchen i veckan och gör ett bra resultat i den matchen så de får spela i Europa Legaue.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              Arbetssätt...